Help! IEDEEEN voor op een poster & versiering

heeii,

ik moet een poster maken voor school.
voor et schoolfeest… maar ik weet niet wat ik er allemaal moet op zetten voor plaatjes etc.
ik weet wel wat voor info. maar meer niet echt…

het is een valentynsfeest en de dress code is red rose … dus als je iets weet zeg het alsjeblieft <3

en… ik mag ook de zaal versieren wat zal ik er allemaal in doen??

disco bal en lichten zyn er al.

ik dagt aan ballonen… maar meer weet ik niet dan dat

en nog iets… :blush:

we hebben nog een neppe houten boom en die willen ze dit jaar weer gaan gebruiken… wat kunnen we daar mee doen???

vorige jaar kon je iets opschrijven en in de boom hangen maar dit jaar willen ze iets anders …

ik hoop dat jullie iedeeen hebben want … ik weet et niet zo goed ik ben ook heel druk er mee bezig en overal aan het kyken maar ets gwn heel moeilyk om echt iets vets te maken der van …

dus heb je iedeeén zegs alsjeblieftt xxx

Hartjes, glitters, rozen…?
Grote rode harten maken van karton en daar dingen op schrijven.
Een grote lijst kopen/maken in de vorm van een hart waar mensen dan foto’s in kunnen maken.
En in die boom kan je iets als kerstverlichting hangen of (stoffen/plastic) rozen.

Google eens ‘valentijn’, daar zie je een hoop!

dankjee ik ga kyken op google

wie weet ook iets :blush:

Kan je misschien een beetje normaal typen ;$?
Maar ik zou de poster ook vooral rood / roze maken. En Dan gewoon de nodige informatie met zwart er op zetten. En in de zaal, misschien allemaal rode en roze helium balonnen? Waardoor ze naar boven vliegen. Maar ik weet natuurlijk niet hoe jullie zaal er uit ziet (:

je moet niet op me taal letten … :blush:

maar over die poster dat had ik zelf ook al een beetje in me hoofd (:

je moet niet op me taal letten … :blush:

maar over die poster dat had ik zelf ook al een beetje in me hoofd (:

iemand nog ietss? :face_with_raised_eyebrow:

je hebt van die hartjes balonnen die zijn dan wel leuk je hebt ze dacht ik in het wit en roze…
en je hebt ook hartjes slingers etc. kijk ff op google: hartjes versiering! je hebt er zo veeeel in
en misschien kun je iedereen die komt een nep roos geven?
succes

snoep in de boom hangen! haha, of er (nep) rozen in ophangen
good luck

weet iemand wat die plastic rozen kosten bij de action of xenos ofzo ??