HELP!! I NEED ADVICE

heb echt hulp nodig
ik heb deze zomervakantie een jongen ontmoet, en hij was zooooooo leuk! heb toen ook een hele leuke vakantie met hem gehad en toen ik naar huis ging ook allemaal blijven smsen enzo. ik was echt helemaal inlove en 2weken later was ik jarig. toen issie naar mn verjaardag gekomen en ook 2nachtjes blijven logeren (ifyouknowwhatImean :roll_eyes: ). toen wassie weer thuis (uur met de auto rijden) en begon hij opeens helemaal afstandelijk te doen, alsof ik een of andere vage vriend was… dus ik smsen of hij mij even kon bellen als hij tijd had. dus hij mij meteen bellen wat er aan de hand was.ik hoorde ook op de achtergrond dat er vrienden van hem bij waren, dus eigenlijk wildeik niet zeggen wat er aan de hand was en dat ik hem wel een andere keer terug zou bellen, maar hij wilde dat ik het gewoon zei, maakte hem niet uit zei hij. Ik uitgelegd dat ik het niet leuk vond dat hij zo afstandelijk deed enzoo, en toen zei hij dat het toch niet ging werken. dus toen was het stil en zei hij opeens dat hij moest gaan. ik was echt stom verbaast dus het enige wat ik zei was; ohh, okee… en toen hing hij opeens op.
ik was zooooo boos op hem maar dat is na een tijdje wel over gegaan. Toen hoorde ik later dat hij toen ik naar huis was, hij nog met 2 andere meisjes wat dingen heeft gedaan (ondertussen dat hij nog met mij zat te smsen van; ikhouvanjou, ikmisje enz.), kan dus echt gewoon niet!! Dus toen vorige week wilde ik een vriendin van mij een smsje sturen, stuurde ik het per ongeluk naar hem! domdom. dus hij stuurde terug; hee waarom stuurde je dat naar mij? X. ik; oops was niet naar jou bedoeld! hij; oh maakt niet uit hoor;) maar ga je volgend jaar weer naar de camping, ik wil. zou wel gezellig zijn:blush: X. dus ik; ja ik ga ook. die avond kwam hij op msn begon hij tegen mij te praten; Heeey lekkerding!:lips: mijn probleem; nou zie ik hem volgend jaar weer op vakantie, en ik wil echtniet meer voor hem vallen maar ik ben bang dat hij me toch wel weer weet over te halen, op een of andere manier vind ik m nog steeds wel leuk. alleen, wat moet ik nou doen als ik hem deze zomer weer tegen komm?? Echt PLEASE give me some advice!!!

Hier kan ik eigenlijk heel kort over zijn, gewoon uit je hoofd zetten die gast.
Misschien zie je dat nu niet helemaal zitten. Maar het duurt wel weer even voordat je elkaar weer tegen komt het is nu namelijk winter, en hoogstwaarschijnlijk ben je dan al lang en breed over hem heen.

Kun je je topictitel ajb aanpassen naar iets minder algemeens?

Wauw, wat vervelend voor je!
Bedenk wel, die jongen is je niet waard…
en er zit niet veel anders op dan je erover heen te zetten.

Succes!

Die gast heeft je wat vet gebruikt…

Hij playt je.

jaa k weet ook niet helemaal wat ik moet geloven,
ene kant vanmij zegt; hij heeft me gewoon geplayed, andere kant was het ook echt een sexistische camping en zegge al mijn/zijn vriende dattie zich echt heeft ingehoude en dattie het alleen maar over mij had. maar dan snap ik gewoon niet waarom hij me daarna in een keer zo heeft laten vallen. echt bender gewoon zo van in de war dat ik niet weet wat ik zou moete doen als ik hem weer zou zien, zou denk ik echt in paniek raken :thinking: