Help - hyves

Ik heb op hyves al heel lang een andere achtegrond maar nu zie ik bij anderen dat ze mijn “oude” design nog steeds zien.
En ik krijg het maar niet goed :S
Weet iemand van jullie hoe je dit goed krijgt?

Alvast bedankt!

dat je nog uberhaupt nog hyves hebt :grinning_face_with_smiling_eyes:

Hoezo?

nieuwe achtergrond uploaden

tsjaa… omdat hyves zegmaar uit is en iedereen zit op facebook…

Of twitter.
Maar boeit mij dat, ik hoef niet met elke trend mee te gaan.

Hyves is dood, maar sorry ik kan je niet helpen.

Bij mij niet :slightly_smiling_face:
Maar oke, geeft niet hoor! :wink:
Ik pruts wel even verder…

Oke, dus hyves is uit, iedereen zit op facebook en daarom moet zij ook maar van hyves afgaan? Hoezo meelopen. Beetje domme reactie.

Ik weet het niet? Misschien moet je ‘pimp’ opnieuw ‘openen/veranderen’ en dan nét 1 klein dingetje veranderen en dan opslaan, misschien doet hij het dan wel?

@Kooskansloos

Precies, ik hoef ook niet elke trend te volgen :pensive:
Maar bedankt voor het helpen alleen hij doet het nog niet…

titel niet in hoofdletters - aangepast

Omg -.- hyves is niet dood, der zitten nog best veel op en hij staat nog steeds op nr. 1 meeste bezoekers :grinning:

Kan je je oude achtergrond niet permanent verwijderen?

Mail hyves??

Klopt, je hoeft zeker niet elke trend te volgen. Maar ik vind facebook nu gewoon leuker omdat daar veel op geplaatst word. Op hyves niet meer, iedereen hier verwijdert het. Maar als hyves bij jou nog wel actief is, vooral mee door gaan dan :slightly_smiling_face: Verder kan ik je niet helpen

Ben het helemaal met je eens. Oké ik heb ook geen hyves meer, maar ik zat er al een jaar niet meer op :’)

Ben het helemaal met je eens. Oké After a meeting Coach Factory Storeon the cathedral’s steps of the free-for-all governingChanel Handbags body for the London protest,Coach Outlet a group of Americans from the encampment Louis Vuittontook the subway to Grosvenor Square, site LV Outletof the American EmbassyCoach Outlet. There, flourishingCoach Outlet their passports,Coach Outlet the Americans unfurled a banner that read “They cannot evict an idea.” ik heb ook geen hyves meer, maar ik zat er al een jaar niet meer op