Help! hopeloos verliefd! Wie heeft er tips?

Hoi!
Ik ben dus heel erg verliefd op een jongen die bij mij op school zit. Hij kent mij niet, ik hem ook niet echt. Ik heb briefjes in zijn kluisje gedaan met daarop dingen als ik vind je leuk, en zette daar dan alleen de letter ‘M’ onder. Ik wil wel verder gaan met die briefjes, maar wil niet te hopeloos of stalkerig over komen…

wie heeft er tips?!?!

thanks!

Heb je hem al op Facebook?
Kan je niet ergens uit gaan waar hij ook heen gaat?

Voeg hem toe op facebook/hyves en vraag dan iets, dan reageert hij wel en dan heb je vanzelf een gesprek, dab kan je ook om zn msn vragen omdat dat zogenaamd beter praat.
Heb je veel briefjes in zn kluis g edaan?

ik heb hem al een x toegevoegd op facebook, maar omdat hij me toen helemaal niet kende heeft die dat verzoek volgens mij afgewezen xd haha…

nee 2 of 3… too much?

Hmm, ligt eraan wat je erop schreef.
Maar kijk ik had dus precies hetzelfde probleem, moet je maar ff anders bij mijn topics kijken en nu heb ik helemaal contact met hem, zitten we een beetje te flirten en als we elkaar op de gangen tegen komen lachen we en zwaaien we.
En op hyves? daar kan je zo’n privéberichtje erbij schrijven?

Hmm ik weet niet of ik persoonlijk zo blij zou worden van briefjes in mn kluisje! Maar ik zou hem dan nog een keer proberen toe te voegen, maar dan met een berichtje erbij ofzo (zodat hij je wel accepteert!)

oooh god oh god oh god, heb je briefjes in z’n kluis gedaan?

@ohana
Bij schreef hij ook van; “wie ben jij?”
toen schreef ik dat ik nieuw was en dat ik we elkaar een paar x hadden gezien in de gangen, en zo krabbelden we een beetje verder en nu hebben we hele leuke gesprekken op msn :slightly_smiling_face:

Whaha ja mijn vriendin’s idee… heb er wel een beetje spijt van achteraf… dom dom dom

maar ik heb hem dus al een x toegevoegd, is het dan niet raar als ik dat nog een x doe?

Hoelang was dat dan geleden?

mm… denk een maand ofzo?

Nou als je het niet probeert, weet je het ook niet.
Maar ik weet niet of je het dan bij facebook of bij hyves wilt doen?
Bij hyves kan je zo’n priveberichtje erbij doen en ik weetniet of je dat bij facebook hebt, maar in ieder geval je kan bijvoorbeeld schrijven dan “he, zit jij niet in … (klas)” en dan ff zeggen van "ik zit in … "’
en komt er vanzef een gesprek op gang, dnek ik

ga ik proberen, bedankt!

haha, laat je ff weten hoe het is afgelopen? :relieved:

oops ^.^

ja is goed, haha

Niks dom. Nergens spijt van hebben :slightly_smiling_face: zoiets kan erg leuk uitpakken! Misschien is hij wel juist zo’n spontane jongen die zo’n actie kan waarderen :grinning:

Ik vraag me eigenlijk af hoe je zo verliefd kan worden op iemand die je eigenlijk niet kent. Denk dat je in jouw geval beter kunt proberen in het echt in contact te komen, dan via FB ofzo. Tegen hem aanbotsen in de gang en sorry zeggen… Misschien als er bekenden van jouw met hem praten je in het gesprek mengen…