Help. Hoe pak je hem of deze situatie aan?

Hey Heyyy,

Oke laat ik er maar niet omheen draaien xd

laat ik beginnen bij het begin. Ik vind dus iemand leuk hem ik noem hem even W.
Ik ken hem van vorig jaar want toen zat ik 1 keer in de week 2 uur bij hem in de klas.
we hadden vaak “ruzietjes” want dan maakte hij een stomme opmerking en dan werd ik boos en dan gingen we ruzieen maar dat was dan ook 2 seconde en daarna over weet je wel. je kunt het wel zien als plagen zeg maar. nou dus ja er ging een jaar voorbij niet veel gebeurd want wij nouja althans ik zag niet meer dan een vriend in hem gewoon W. nu zijn we weer en nu ben ik er achter dat ik eigenlijk wel wat voor hem voel ! Maar nu komt dus het probleem, hij denkt dat ik hem haat want laatste tijd als hij die opmerkingen maak roep ik hard IK HAAT JE . weet je wel want dan ben ik dus ook gewoon echt boos. maar hij weet het dan altijd dan weer goed te maken door iets liefs te zeggen. zoals nee maar jij ziet er wel leuk uit. en jij bent wel knap. nu omdat hij die vleiende opmerkingen maakt weet ik niet goed of hij het meent en ook wat voor mij voelt… en hoe pak je zoiets aan? want ja het is niet zoiets van je bent al vrienden en je wilt verder. het is meer zo van het is een haat/liefde verhouding ? dus helpp ! :slightly_smiling_face: okay dat was het :slightly_smiling_face:)

Typ alsjeblieft normaal.
‘Nu zijn we weer en nu ben ik erachter.’ Ja uh wat zijn jullie weer?
‘Nouja althans.’ wut?
‘Laatste tijd als hij die opmerking maakt roep ik heel hard ik haat je.’ Welke opmerking?
‘Weetje wel.’ Nee, sorry ik weet het niet.

Gewoon zeggen dat je iets voor hem voelt. Het is geen haat liefde relatie als je liefdesgevoelens voor hem hebt. Dit is gewoon ‘ik stel me aan bij de jongen die ik leuk vind, omdat ik niet anders weet.’ .

Hem ook een keer een complimentje geven? En niet meer “IK HAAT JE” tegen hem roepen :’) en naast hem gaan zitten, gesprekje aankopen etc.

Ja sorry de volgende keer zal ik wat duidelijker typen oke ?! tartaarsaus

Halleluja

Gewoon niet zeggen dat je hem haat en lief doen ofzo? I dnu

Haha heldin.

Ik snap er werkelijk niets van.

stap 1 is in ieder geval niet meer zeggen dat je hem haat. dat is wel heel tegenstrijdig he.