Help, hoe overtuig ik mijn ouders.

Hee girls,

Ik heb een hele rare lip, weet niet hoe, maar het lijkt net alsof er een hap uit mijn onderlip is. Eerst dacht ik dat het door het litteken bij mijn linker mondhoek kwam, maar dit is niet zo. Nu komen mijn vragen:

• Is het duur om je lippen op te laten vullen of te tatoeëren?
  • Hoe overtuig ik mijn ouders dat dit echt belangrijk is… (want ik ben er erg onzeker over)
  • Kan ik het beter laten bij-tatoeëren of laten opvullen?

ps. Ik ben nu 16, dus weet ook niet zo goed wat de mogelijkheden zijn.

Alvast bedankt! :upside_down_face:

Of je wacht 2 jaar en gaat zelf naar de plastische chirurg, al is het alleen voor een gesprek.

Heb met tatoeëren en opvullen geen ervaring. Maar als je wilt opvullen als in botox is het wel duurder, want botox werkt maar tijdelijk dus moet je om de 3/4 maanden terug komen voor een behandeling.

Maar wil je uitleggen wat je bedoelt met lippen tatoeëren? Die begrijp ik niet helemaal

Nou als je lippen bijvoorbeeld ongelijk zijn kun je ze laten bijtekenen (tatoeëren dus).

Gewoon je ouders vertellen hoe belangrijk dit voor je is.
Je kan idd natuurlijk ook gewoon tot je 18e wachten en dan zelf bepalen.
Als ik jou was zou ik het eerst maar gewoon met je ouders overleggen en kijken wat hun mening hiervoor is.

Als je je lippen wil opvullen moet je sowieso minstens 18 zijn (sommige klinieken zelfs ouder geloof ik). Ik zou gewoon nog een aantal jaartjes wachten, dan hoef je ook niet je ouders te overtuigen.

Ligt het aan de vorm van je lip dat het er raar uitziet, of aan het volume?
Opvullen kan namelijk niet altijd wat veranderen aan de vorm van je lippen, ze worden dan vooral voller.