HELP! Hoe moet ik hem begroeten?

-

Dat gaat toch vanzelf ?

Haha, ja dat hoort, maar ik denk altijd teveel na over van alles, hierbij dus ook.

… Zeg hoi en geef hem een knuffel? :’) lekker boeiend…

Hmm, kan je niet gewoon alles loslaten en gewoon nergens aan denken ?
Dan zou het wel vanzelf gaan denk ik, haha.

‘‘Hoi!’’

En eventueel een knuffel?

Weet hij trouwens dat je ouders thuis zijn? Anders zou het best wel even ongemakkelijk kunnen zijn. :stuck_out_tongue:

Gewoon ‘Hoi’ en een knuffel of een knuffel+kus op wang.

Je kan hem toch gewoon een kus op z’n mond geven? Zo zeg ik tenminste altijd hoi/doei tegen mijn vriend. En anders gewoon een knuffel.

Omdat het nog niet echt officieel is zou ik hem begroeten met ‘Hoi’ of iets dergelijks en hem eventueel een knuffel geven.

Hahahaha, ja dat weet hij, want hij eet mee;)
En bedankt allemaal voor de reacties;)

Wat een heerlijk topic :grinning: Succes ermee!

Hhahaha, hoezo?

Als ik dat toch eens zou kunnen zeg… Nee, dat kan ik alleen bij dingen waar ik geen waarde aan hecht of die me niks uitmaken. Maar deze jongen vind ik echt leuk…

Maak ik me ook altijd veel te druk om.
Gewoon ‘hoi!’ en een knuffel, zou ik doen :slightly_smiling_face:

geef hem een knuffel als hij je dan een kus geeft is het ook goed toch …? maar dan hoef je niet zelf te beginnen… zo ging dat bij mij ook in het begin:P
xx

Gewoon, die titel (‘HELP!’) en dan het probleem waar je mee zit :stuck_out_tongue: Ik zou er waarschijnlijk ook over nadenken als ik in zo’n situatie zou zitten, maar gewoon het feit dat je er een topic voor aanmaakt, dat vind ik leuk haha!

Waarschijnlijk maakt hij zelf al een ‘beweging van begroeten’. Ik zou hem een snel kusje geven denk ik, deden ik en mijn vriend ook op de allereerste date (daarvoor hadden we al gezoend).

kissss

ik zou beginnen met een ‘hoi’
en daarna afwachten wat hij doet (kus/knuffel)

Ik zou denk ik ook heee zeggen en dan afwachten wat hij doet! Maar ondertussen is die jongen er al… dus hoe is het gegaan? :wink: