help! hoe mijn ouders over te halen???

Hey!
Ik wil graag: een piercing in mijn tong, een labret of eentje in mijn neus.
Maar ik mag geen van allen!
Mijn ma die zegt:
Een piercing in de tong is levensgevaarlijk, superslecht voor je tanden en… nouja vooral gevaarlijk!
Een labret is superslecht voor je tanden en een neuspiercing kan je het achterkantje van opsnuiven (ja klinkt vies haha ik weet het).
Hebben jullie nog een paar argumenten die ik tegen mijn ouders (vooral mijn moeder:P) kan gebruiken?
PLEASE?:stuck_out_tongue:
alvast heeeel erg bedankt!
Groetjes,
muziekfabriek:D

Wat is een labret?
Ik geloof dat er tongpiercings zijn met een speciaal achterkantje die je tanden niet stuk maken. En je ademt je neuspiercing echt niet in hoor -__- Als je nou belooft dat je twee keer per dag controleert of hij nog wel vastzit, en het heel goed verzorgt is ze misschien al wat geruster.

Misschien kun je interviewtjes houden met mensen die al zo’n piercing hebben en die kunnen dan vertellen dat het helemaal niet gevaarlijk is, en dat schrijf je dan op papier en dat geef je aan je ouders.
Ghehehe, interviewtjes houden klinkt dom, maar je moet wat overhebben voor je piercing toch. :3

@ opblaasbob
Een labret is er eentje in je kin, onder je lip zeg maar…
En een interview is eigenlijk nog niet eens zo’n slecht idee!:smiley:
Moet ik eerst natuurlijk wel iemand kennen met zon piercing haha:P
Mijn moeder wordt al boos als ik erover begin… :crazy_face:
nouja haha,
thanx for your tips!

Je hebt neuspiercings die je erin moet draaien… dus zonder achterkantje! en die kan je dus ook niet opsnuiven… dus dat argument van je moeder valt weg.:stuck_out_tongue:

http://www.kijkshop.nl/productafbeeldingen/kijkshop/zoom/KS108831z/neuspiercing-(108831).gif

Hier even een plaatje… zo is dus de vorm…

Ik heb dus ech preciesss het zelfde probleem…

Ipje dus maar :stuck_out_tongue:

Bij neuspiercing zit idd geen achterkant.

Er zit een bolletje of 1tje die omgebogen is.

Laat je moeder gewoon positiefe informatie lezen wat je op internet hebt gevonden.

thanx:D
Als iemand nog keertje wat vind ofzo, wat positieve info:P
Of wat meer handige tips,
just reply!:smiley:
greetz:)

Je bent vijftien… wat doe? vmbo? dan kan je vragen of je er eentje mag als je min. een 7 gemiddeld staat (ofzo). En anders maak je gewoon een andere overeenkomst… je moet er natuurlijk wel iets voor over hebben.

Plus ik heb twee neuspiercings, en die hebben geen achterkant x’D. Je hebt wel een achterkant in de eerste zoveel weken. (anders kan ie eruit vallen, bij mij was dat tenminste zo)

ik denk dat je het best voor de neuspiercing kan gaan (das het minst… slechte zegmaar) en dan die foto laten zien van hierboven (dat je hem er zo in kan draaien en dat het geen knopje is) en misschien vind ze het dan wel goed!
en over een paar jaar, als je 18 ben, kan je zonder toestemming een tongpiercing of kinpiercing laten zetten :wink: en misschien vind je het tegen die tijd niet eens meer zo mooi!

Ik heb een labret… En ik heb een kunststoffen staafje die je tanden niet beschadigd en je tandvlees ook niet :wink: Omdat het van kunststof is en niet van titanium :wink:
En ik heb ook 2 neuspiercings gehad, en die hebben geen achterkantje… Ze zijn of gebogen aan het eind, of er zit een bolletje aan de achterkant :wink:
En met tongpiercings heb je kunststof balletje die je op je piercing kan schroeven, zodat ook die je tanden enzo niet kapot maken :wink:
Hoop dat je hier wat aan hebt en dat je je moeder kan overhalen ^^

Neuspiercing kan je indd niet opsnuiven. Ik moest echt even lachen toen ik het las haha. Ik heb zelf een neuspiercing, en dr zit indd zo’n ‘‘vishaakje’’ achter, zoals mn moeder t noemt. Als je andere er in wilt, die niet zo’n ‘‘vishaakje’’ hebben, kun je het nog niet opsnuiven, omdat dr geen knopje op zit, zoals bij een oorbel.

& bij labret & tongpiercing kun je kunststof pakken, is niet schadelijk voor je tanden. Maar je moet gewoon niet met je tongpiercing gaan spelen, want daardoor beschadig je juist je tanden.

Ik ben 15 en zit op havo/vwo:)
Is nog niet duidelijk welke stroom ik ga doen:(
Heb 2 jaar over gedaan en zit in de 2e :expressionless:
Is inderdaad wel een oplossing ja om zoiets te regelen!
Ik denk dat ik doe:
Als ik mijn 3 onvoldoendes op mijn raport heb weggewerkt of ik dan zon piercing mag:P
Of als ik overga ofzo:P
Heel erg bedankt!!!:smiley:
groetjes:)

je kan ook vragen of je zo’n tijdelijke mag… dan kunnen je ouders ook meteen zien dat het je geweldig staat :upside_down_face:

Een neuspiercing kan het achterkantje van opschuiven?
Het kan ronddraaien ja, maar dat is het.
Als je nou eerst eens goed research doet, kan je je moeder misschien overhalen.

Oh wacht, topic uit 2009. Laat maar.