help, hoe kom ik er nu nog onderuit?

Haaai,
Ik heb een soort van probleem, want ik ben eergister teruggekomen van vakantie en ik ga morgen op zeilkamp maar daar heb ik ineens helemaal geen zin meer in.
Heeft iemand een idee hoe ik er misschien onderuit kan komen ? Of iets waardoor ik er niet meer heen kan ofzo? En weet iemand misschien of dat soort dingen vergoed worden door verzekering anders is het ook beetje zielig voor mn ouders want het is bestwel duur …
Ik hoop dat iemand me kan helpen .

ik zou gewoon mijn zinnen verzetten. Ik bedoel, ik zie ook overal tegenop, maar als ik er eenmaal ben heb ik het reuze naar mijn zin. En inderdaad, dat is ook niet leuk voor je ouders, dat word naar mijn idee niet vergoed.

Hee!
Ik zou gewoon gaan, misschien wordt het wel hardstikke leuk :slightly_smiling_face:
Je ouders hebben wel veel geld voor betaald, dus ik vind het persoonlijk ondankbaar als je opeens niet meer zal gaan.

Ik denk dat je beter gewoon kan gaan, meestal de dingen waar je oorspronkelijk geen zin in had, blijken het leukst xD

Gewoon gaan! Juist omdat je er geen zin in hebt zal het extra leuk worden! En anders is het ook best wel lullig naar je ouders toe

Verstand op 0 en vamos.

gewoon gaan.
omdat het heel duur is en dat is dan egt wegegooid geld.
en als je niet gaat en dan hoor je van die andere mensen die wel zijn geweest dat het heel leuk was enz.
en mischien krijg je dan wel heel veel spijt dat je niet bent gegaan.

Gaan.
Je krijgt echt niets meer terug als je nu nog annuleert, en daarnaast ZEILEN. IS. AWESOME.

Ik ben echt jaloers op jou, heb het hele seizoen nog geen kans gehad om te zeilen en jij gaat gewoon op kamp morgen :'D

Maar, wat VoodooQueen zegt.

haha, je hebt je antwoord wel gekregen

Sorry ik wist ook niet waar het vandaan kwam :stuck_out_tongue:
Ik ga gewoon en iik zie wel (;
Dankjewel allemaal

Stel je het ergste voor dan kan het alleen maar leuk worden! :slightly_smiling_face:

Gewoon gaan! Zet de knop om en ga ervoor, het wordt vast heel tof! Heel veel plezier! :slightly_smiling_face:
Soms zie je ergens ineens zo erg tegenop, for no reason, maar als je het dan toch doet, pakt het vaak goed uit! (:

Veel plezier! =)