Hé lieve meiden!
Al bijna 3 jaar heb ik een superlieve vriend waarmee ik alles deel. Door hem is mijn leven weer een stuk positiever geworden! Ik ben jarenlang gepest, had weinig vriendinnen en was veel alleen. Toen we een relatie kregen bloeide mijn leven op, we deden leuke dingen, hij gaf mij warmte en liefde, iets dat ik nog nooit had gekregen van een buitenstaander van de familie.
Alleen heb ik een probleem. Altijd als hij iets bijzonders heeft (lees; avondje uit, dagje weg, personeelsfeest, concert, feest etc.) heb ik hier heel veel moeite mee. Ik vind het lastig dat ik niet bij hem kan zijn en dus weer alleen ben. Ik geef dit ook altijd aan bij mijn vriend dat ik het lastig vind om hem te laten gaan. We hebben hier ookal een aantal keer ruzie over gehad, want hij vind dat ik hem niks gun en dat ik hem tegenhoud in zijn doen en laten.
Hij heeft mij al zoveel kansen gegeven en gister ging het weer mis, hij is er nu echt helemaal klaar mee en staat op het punt om de relatie op te geven, hoeveel hij ook van mij houdt. Zelf heb ik het gevoel dat het steeds beter gaat bij mij, en dat ik het steeds beter kan accepteren om hem te laten gaan.
Ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen, hoe kan ik mijn relatie nog redden want ik wil hem echt niet kwijt.
Liefs van mij :c
Hopelijk kunnen jullie mij helpen.