Help, hoe kan ik dit verbergen?

Vroeger sneed ik mezelf wel eens. Ik was erg ongelukkig. Ik heb het lange tijd niet meer gedaan, twee jaar ofzo. Afgelopen woensdag ben ik heel stom bezig geweest en nu heb ik allemaal krassen op mijn pols. Ze zijn niet heel ernstig, de dokter zegt dat ze uiteindelijk niet meer of amper zichtbaar zullen zijn. Nu nog wel.

Vandaag zou ik naar een festival gaan en zoals jullie weten wordt het vandaag snikheet. Het lijkt me zwaar kut om met lange mouwen rond te lopen. Ik schaam me er echter kapot voor en ik wil niet dat mensen het zien… Hebben jullie misschien tips om het te verbergen?

Ik zit niet te wachten op reacties als ‘aandachttrekker’ en ‘ga gewoon niet’ want daar kan ik helemaal niks mee. Ik wil geen aandacht. Ik schaam me er rot voor. Ik wil dit soort dingen helemaal niet meer doen. Het zou me denk ik gewoon goed doen om vandaag een leuke dag te kunnen hebben.

concealer?

Ik zat te denken aan een pleister op de ergste plek en de rest een beetje weg te werken met concealer en dan een smoesje te verzinnen, dat ik me gebrand heb aan een oven of zoiets… Maar ik weet niet hoe geloofwaardig dat is…

Misschien kan je ook zo’n vriendschapsbandjes/festivalbandje rond je pols dragen? Of een paar armbandjes ofzo. Maar het ligt er natuurlijk aan hoe groot die krassen zijn he

of zweetbandjes voor je polsen?

-

idd! ik denk dat veel armbanden wel helpt, en meestal krijg je toch ook een toegangsbandje van dat festival? die zijn meestal 1,5 cm breed ofzo, dat verbergt dus al veel.

Dankjewel allemaal, ik had nog niet aan die festivalbandjes gedacht… En ik doe een rokje met zakken aan + een combinatie van al jullie tips, dan kan ik m’n hand altijd nog de meeste tijd in m’n rokzak doen.

Welk festival ga je? :grinning:

concealer, armbanden!

Dik armbandje om doen ?
of haarelastiekjes erover heen?

Ik ken een meisje die haar hele armen onder de krassen heeft en die doet niks om het te verbergen, dat vind ik wel stoer :slightly_smiling_face:

Maar als je het echt wil verbergen zou ik idd veel armbandjes omdoen, ik zou niet te veel laten afhangen van dat festivalbandje, omdat ie vaak of vrij strak is en dan blijft ie alleen op de dunste plaats, of hij is heel los en schuift heen en weer.

polsbandjes doen 'm wel.
vallen ze dan echt zo op?
want ik bedoel, de mensen die naar een festival gaan, gaan meestal voor de muziek
en niet voor naar jou armen te kijken :3

Aan de ene kant vind ik het ook wel stoer, mensen moeten je accepteren zoals je bent. Maar ik wil een stel vrolijke festivalgangers (en misschien zijn er wel kinderen?) niet confronteren met het nare aanzicht van mijn psychische problemen. Misschien als ze wat vervagen, maar nu is het echt zo BAM in your face.

polsbandjes moet je juist niet doen dat doet iedereen… ik zou gewoon concealer doen met armbanden…

En ik schaam me er zelf ook voor. Ben bang dat mensen een verkeerde indruk van me krijgen. Ik wil niet overkomen als een labiel psychotisch raar wijf. En sommigen zullen dat wel denken.

jaa armbandjes, foundation voor je gezicht die misschien de foute kleur is voor je gezicht maar wel goed voor je lichama ofzo.

Succes en veel plezier he!
Ik steun je met je kras strijd :slightly_smiling_face: Geef niet op, blijf doorzetten jezelf niet te snijden he :slightly_smiling_face:
Succes! :heart:

Mja, ik ben niet zo’n fan van polsbandjes (meestal staan er stomme dingen op zoals anarchytekens of sterren ofzo… past meer bij de Overzeas-look dan de mijne) en ik heb nog nooit leuke gezien.

Het is toch jouw probleem, zij hebben daar geen last van hoor :wink:

huh ik zeg juist dat je dat niet moet doen