Help! Hoe houd je een gesprek gaande met je crush?

Hey meiden,

Ik vind een jongen erg leuk en hebben eigenlijk wel elke dag contact. Eerst via whatsapp en toen via snap. Alleen hij snapt niet echt. Nu zei zijn beste vriend dat hij nooit echt op snap kijkt en het meest op whatsapp. Maar is meer ik begin altijd met hoe was je dag? Of hoe is het? Of wat ben je aan het doen?
Ben weer effe terug gegaan naar whatsapp haha.
Maar hoe kan je een goed gesprek starten? En het lopend houden? Want zijn vriend zegt wel dat hij me leuk vind of zo iets ( nah ja niet letterlijk heeft hij dat gezegt) maar het loopt soms een beetje dood.
Dus hoe moet je een gesprek gaande houden. Vond dat opeens wel een stuk makkelijker via snap, maar ja als hij daar niet op zit kun je ook weinig.
Ga binnenkort ook proberen om af te spreken met die twee. Dit weekend konden ze niet vanwege Sinterklaas.
Maar goed heb opzich wel elke dag contact. Alleen ja het loopt gewoon niet helemaal lekker. Terwijl als ik hem in het echt zie is het gewoon enorm makkelijk eigenlijk. Maar dat is nu ook weer twee weken terug.
Zijn beste vriend is wel weer trouwens makkelijk om mee te praten. Die stuurt ook de hele tijd foto’s van die jongen die ik leuk vind.
Dus help hoe moet je een gesprek starten en lopend houden?

Liefs steffani

Moet van twee kanten komen

Misschien is hij gewoon ook geen apper. Beste is om face to face contact te hebben.

klopt sommige jongens appen gewoon lastig… ga gewoon voor dat afspraakje en laat merken dat je hem leuk vindt!

1 like

Vind dat lastig vragen.
Maar je hebt idd gelijk van dat hij geen apper is zei zijn beste vriend ook al.
Alleen heeft hij nu toetsweek en daarna gaat hij skiën dus ja hij kan nu niet.
Maar idd over 3 weken proberen wat af te spreken en te laten merken dat ik hem leuk vind. Gelukkig kan ik heel goed om gaan met 3 vrienden van hem die ik dagelijks spreek.