Help?! Hoe doe je dat?

Er is een jongen… hij is iets ouder dan mij en nja ik vind hem al ruim 9 maand leuk… en hij wil niks met me want hij is 2,5 jaar ouder dan mij. Dat heeft me ten eerste vreselijk gekwetst. alleen daar bij komt dat ie ook niet wil dat we niet meer praten, want hij wil me ook niet kwijt. maar dan zit ik met een probleem… ik heb al vanalles geprobeerd. echt alles, alleen ik wil het contact ook niet verbreken, maar ik moet hem echt vergeten ik moet hem echt uit m’n hoofd krijgen want op deze manier ga ik echt kapot. please, someone help me? :flushed:

2.5 jaar verschil vind ik helemaal niet veel. En probeer afleiding te zoeken, ga bijvoorbeeld met vriendinnen (of familie) winkelen, uiteten, naar de bioscoop, etc.

Nee, iedereen vindt dat dat verschil reuze mee valt, maargoed! Moet hij weten, ik wil hem gewoon uit m’n hoofd en dan ook zo dat ik hem nooit maar dan ook nooit weer leuk ga vinden, want dat is ie op deze manier niet waard…

Ik kan je aanraden om het contact wel te verbreken. En verder, tja, het heeft tijd nodig.

Ik raad dit ook aan… anders zal het heel lang duren. Anders schrijf je zijn negatieve kanten op een papier waar je steeds naar kan kijken als je het moeilijk hebt.

Hmm ja klopt, en ik vind het ook meevallen hoor 2.5 jaar, ik vind het eigenlijk zelfs helemaal niet veel.

En geef het inderdaad de tijd.

huh ik scheel ook 2.5 jaar met me vriend, zoveel verschil vind ik het niet. maar ik denk dat je gewoon het contact moet verbreken en hem ook niet meer moet volgen op twitter, facebook etc. want dat denk je steeds weer aan hem.

Al je gevoelens in een lang bericht naar hem toe zetten en wachten op reactie…vooral eerlijk zijn. Het werkt weet ik uit ervaring

Vertel hem nog 1x dat je hem echt leuk vind, en wou dat het anders was… Maar dat als hij het te veel vind, dta je dit respecteert. Maar dat hij dan ook moet respecteren dat het contact hierbij verbroken word, omdat het anders voor jou echt geen doen is.

Het gaat altijd(bij mij tenminste over)pas over als ik iemand anders tegen kom. Of als ik erachter kom dat diegene echt een verschrikkelijk persoon is. Maar mijn tip is, ga naar plekken waar andere leuke jongens komen! Zo kom je sneller iemand tegen waardoor je hem vergeet!

Dankjullie allemaal! :hugs: :slightly_smiling_face: ik ga t allemaal uit proberen. ik moet echt verder
Dikke Kus!