Help hij vindt me niet leuk!

Hooi,

dus ik heb nu al 4 maanden een crush op een jongen uit mijn klas.
Een vriend van me heeft gevraagd wat hij van me vindt maar hij vindt me aardig maar hij valt op blanke meisjes… ( hij heeft zelf ook een donkere huid )
Ik vind het nu heel awkward om hem te zien en ik wou eigenlijk ook wel vrienden met hem zijn…wat nu?

Help!
(heeft er iemand tips om ermee om te gaan ik vond hem echt heel leuk)

Tsja, gewoon proberen te accepteren dat hij je niet op die manier leuk vindt. En verder zou ik dan gewoon proberen om lekker vrienden te zijn! Toen ik jonger was, had ik vaak het gevoel alsof ik een crush had op mensen, terwijl ik in feite gewoon graag vrienden wou zijn met ze en ze eigenlijk alleen op die manier interessant vond.

tegenwoordig zou ikzelf sowieso eerst proberen vrienden te worden met mijn crush, lol, dat heeft tot nu toe nog het beste voor me gewerkt als ik naar mijn huidige vriend kijk

Hij had het misschien wel anders tegen je kunnen zeggen. Want nu ben je door je huidskleur niet interessant voor hem, en da’s best gemeen, vind ik.

HAHAHA ja echt he :’) Hoe kan je hem anders leuk vinden?

haha zo zit het niet, ik ben wel bevriend met hem maar niet heeeel goed snap je?

Ik vind het niet gemeen, ik vind het eerlijk van hem. Ik val niet op donkere/smalle/kleine jongens enkel omdat ik me minder aangetrokken voel. Denk dat het een kwestie is van het type waar je op valt.
Dit moet jij, ts, gaan accepteren.

^
Sorry hoor maar als een jongen in m’n gezicht zou zeggen dat hij me niet leuk kan vinden puur omdat ik donker ben krijgt hij echt de wind van voren hoor. Hou dat soort dingen voor je of zo. Natuurlijk heeft iedereen z’n eigen smaak, maar ik vind het eigenlijk niet zo netjes om dat zo te zeggen.

Precies. Tuurlijk kan je zeggen van he je bent mn type niet. maar: JE BENT DONKER EN DAAR VAL IK NIET OP. Gaat wel ver.

Maar, hij heeft het niet in haar gezicht gezegd maar tegen die vriend he. Die vriend had het wel aardiger tegen haar kunnen zeggen.

Maar even on topic, TS je zult iemand vinden die jou het mooiste meisje op deze planeet vindt <3

Dit inderdaad. Mijn vriend leerde ik via Tinder kennen en natuurlijk vond ik hem gelijk wel een leuke jongen, maar we zijn gewoon eerst 2 maanden beetje aan het kletsen en afspreken geweest. Tot ik ook echt het gevoel had dat we vrienden waren. Nu heb ik niet alleen een leuk vriendje maar is hij ook tegelijkertijd mijn beste vriend (:

Dit. Misschien loopt het nu met hem niet goed en wordt het niets, maar je komt vast wel iemand anders tegen! Ik snap dat je daar nu weinig aan hebt, maar ik zou als ik jou was gewoon vrienden met hem blijven.