help, hij is zooo raaar!

[b]Hee meiden
Ik hou het kort, maar ben echt zoo hopeloos!
er is een jongen waarmee ik vorig jaar april mee had, toen is ie vreemdgegaan, en heb ik het uitgemaakt.
ik woon trouwens ver van hem vandaan, maar zie hem zo af en toe nog wel.
Toen het uit met mij was had hij na bijna een maand weer met zijn ex, maar hoe dan ook hebben we nog een haat liefde relatie.
laatst heeft hij me toegevoegd op hyves, en toen ik hem vertelde dat zijn vriendin het niet leuk zou vinden deed hij echt heel dom,
hij zei: MOEST JE ME MAAR NIET ACCEPTEREN:s.
Ohgodd, dit is echt een heel onnozel toppic maybe,
maar kan iemand me een beetje raad geven wat ik met dit mens moet.
ik hou nog wel echt heel vee van hem:(

Kuss,[/b]

Ik zou hem vergeten…

Praten met hem?

Ja ik zou me in ieder geval niks van die vriendin van hem aantrekken, dat is zijn probleem toch? hij heeft jou toegevoegd, en jij kent m, dus waarom zou je hem niet accepteren? Dus, als je hem nog leuk vind, kun je toch met m gaan praten? Dan kom je er vanzelf wel achter of hij je nog leuk vind…

Dat klopt niet helemaal xD
Maargoed
als hij al een nieuwe vriendin heeft moet je hem toch proberen te vergeten, er komt wel een andere leuke jongen voorbij :slightly_smiling_face:

praten…
het is niet echt een praat type.
:frowning_face:

ik zou nooit tussen liefdes ingaan,
maar iemand die me nog hoop geeft,
aargh:

Ik zou hem proberen te vergeten, ten 1e is hij vreemdgegaan toen jij nog iets met hem had, ten 2e heeft hij al een vriendin en ten 3e woont hij ook nog eens ver weg… Lijkt me niet heel handig allemaal.

gewoon vergeten? hij heeft vriendin boven jou verkozen, dat zou toch genoeg moeten zijn.
o trouwens, haat liefde verhoudingen werken niet

ja weet ik.
maar hoe dan ook gaat ons contact niet kappot.
als hij het niet is zoek ik alsnog contact met hem op.

je zegt dat je met hem had en daarna zeg je dat je niks met hem had? dat snap ik niet helemaal

ik bedoel sex etc.

proberen hem te vergeten ,
ook al is het moeilijk .
hij gaat vreemd ,
dus jij hebt niks fout gedaan ,
je bent gewoon eerlijk geweest.

ik zou hem sowieso al haten omdat hij vreemd is gegaan en zo raar doet.

hij heeft je laten barsten
dat is zonde om nog moeite voor te doen

Hij speelt ook een beetje met je heb ik het idee. ‘Moet je me maar niet accepteren!’ Hallo, grow up -.-

ik denk dat je een beetje naïef bent als je zo’n persoon nog in je leven wil