Help... hij is perfect!

Ik zit met een heel dom probleem.

Ik was al een tijdje op een jongen die ik ken maar ik dierf nooit een move op hem maken omdat tsja… hij is knap (maar écht knap), hij is aardig, goede humor, etc… kortom gewoon perfect! En nu heeft hij laten weten dat hij mij ook wel “beter wil leren kennen” maar ik durf niet! Sinds ik dat weet klap ik gewoon volledig dicht als ik nog maar bij hem in de buurt ben! Vroeger maakte ik wel eens een babbeltje met hem maar als hij nu op me af komt wordt ik vuurrood en ben ik gwn bang om m’n mond open te trekken… vroeger dacht ik altijd van we gaan toch nooit meer worden dan vrienden dus boeide het me niet maar nu dus wel en ik verpest het gewoon voor mezelf!

Ik wil zo graag wat met hem maar ik ben gewoon ineens veranderd in een of ander superverlegen kind dat niet eens meer een normaal gesprek met hem kan hebben… ik haat dit zo!!! iemand tips dat ik me terug op mijn gemak bij hem voel?

ohja: nog iets wat me onzeker maakt: omdat hij zo “perfect” is heeft hij echt tig andere meisjes achter hem aan zitten en sommigen van hen zijn echt heel mooi en heel lief dus ik snap ook niet echt goed waarom hij mij liever zou willen dan die andere meiden en ben bang dat als ik toch wat met hem zou krijgen ik uiteindelijk gekwetst zou worden als er iemand beter langskomt zeg maar…

argh help? :frowning_face: (sry voor het verwarrde bericht trouwens maar tis gwn hoe ik me voel!)

Meisje, je moet dus echt niet zo negatief over jezelf zijn want zo kom je echt nergens. Kom op, haal alles uit de kast en zorg ervoor dat hij heel binnenkort van jou is, You can do it ^^

dierf :’)?
Maar goed, gewoon praten joh. Als je niets zegt denkt hij juist wtf.
En niet zo onzeker.

jah sry, belgische, wij zeggen dat :stuck_out_tongue: maar probleem is dat het gwn lijkt alsof ik vergeet hoe ik moet praten… pfft :frowning_face: haat het dat ik zo onzeker ben, snap het echt niet!

hmm.
misschien van te voren alvast een beetje bedenken wat je kan zeggen??

kank wel proberen… pfft thanks voor de tip :slightly_smiling_face: nog iemand dingen om me op mn gemak te laten voelen?

denk dan gewoon ,
hij heeft voor mij gekozen dus ik ben blijkbaar interessanter dan die andere chicks. dat geeft je ook wel zelfvertrouwen.
en probeer gewoon jezelf te zijn zoals je ook bij anderen bent , want jongens willen geen fake iemand.

Joh, ik heb zoveel verhalen gelezen gehoord over meisjes die een ‘‘perfecte’’ jongen leuk vonden maar onzeker waren of ze wel wat met hem zouden krijgen omdat hij ‘knappere en leukere’ meisjes kan krijgen. En daarna horen ze dat die jongen hen leuk vindt, of ze hebben verkering met die leuke jongen. Dus zet je er overheen en probeer gewoon van te voren te bedenken wat je tegen hem gaat zeggen.

Hij eet je niet op hoor ._.

Andere meisjes lijken altijd veel knapper voor je gevoel, en dan ga je denken: waarom wil hij mij dan liever?
maar dat is heust niet zo maar!
misschien wil hij die andere meiden ook wel beter leren kennen, maar hij geeft jou nu ook een kans, dus ga er voor!
als je nu niks doet wordt het waarschijnlijk niks, of duurt het nog heel lang.

Misschien moet je gewoon even wennen aan het idee
probeer hem vaak onder ogen te komen, na een tijdje went het en wordt je misschien minder rood en ga je je zelfs op je gemak bij hem voelen!

ik had precies hetzelfde met mijn ex.
ik ben echt een heel sociaal persoon en praat met iedereen.
maar hij leek echt perfect en was superbang met hem te praten omdat ik bang was stomme dingen te zeggen.
maar zo stukkie bij beetje ging het steeds beter, en toen kon ik alleen nog maar met hem lachen. heb een relatie van dik een halfjaar met hem gehad.
dus, gewoon lach op je gezicht en praten met hem, hij heeft ten slotte gezegd dat hij jou beter wil leren kennen! :wink:

Precies hetzelfde hier; ik wist echt niet wat mijn ex in mij zag.

Maar gewoon een keer met hem gaan praten.

k snap het wel hoor, ik heb dat bij zo’n beetje elke jongen. maar je moet t gewoon doen, 99 % van mijn vriendinnen die verkering hebben kwamen pas na een maand een beetje los en konden toen ook gezellig met hem praten.
alle begin is moeilijk :slightly_smiling_face:
succes!

thanks meiden :slightly_smiling_face: ik ga m’n moed maar bij elkaar schrapen denk ik.