Help hij is op mij maar ik niet op hem!

Heeeiii,
Hier kun je je hart luchten, als er iemand verliefd op je is en jij niet op hem/haar en je wilt hem/haar niet kwetsen.

-laatmaar$-

Hij is op mij? Die taal kraamde ik uit in groep 7…

oh jemig! dat heb ik laatst gehad.
ik vond iemand anders leuk en een jongen uit mijn klas was verliefd op mij en toevallig was die jongen echt een goede vriend van mij!
hij is kleiner dan ik maar wel ouder ;$
ik vond hem dus niet leuk en ik durfde dat niet tegen hem te zeggen enzo en uiteindelijk heb ik het samen met m’n bf gezegd. klinkt kinderachtig maar goed. bleek later dat hij nog nooit iemand zo leuk heeft gevonden dan dat ie mij leuk vond. IK VOELDE ME ZOOOO ROT. echt … want op de manier hoe ik zei dat ik hem niet leuk vond was ook van; naja, het moet er toch uit, weetjewel?

balen dat hij deed. en vandaag vroeg m’n bf of hij mij nog leuk vond EN JA HOOR !!
:astonished:

& Sowieso, wat maakt het uit dat een ander jou wel leuk vindt. Ik bedoel; het is jouw probleem niet echt…

heb/had ik ook, mijn ex begon laatst opeens dat hij als hij bij mij is zich ZO goed voelt en dat hij dit voor geen ander voelt blabla…
ik vind het niet zielig want het is ZON slijmbal…
nou dat verhaal had hij dus, even kijken, zondag opgehangen (dik msn gesprek, en ik maar zeggen dat hij over me heen moet komen enzo want ik ga hem niet meer leuk vinden.)
heeft hij nu opeens met een ander meisje…
binnen 3 dagen iemand anders? dat is wel HEEL raar hahaha x
nouja beter voor mij toch!

Inderdaad, het boeit me nou niet zo veel als een jongen mij leuk vindt, en ik hem niet. Dan wordt het toch niets, dus hoef ik er ook geen aandacht en woorden aan te besteden.

ik vind dit beetje een ‘‘opschep’’ topic.

‘Hij vond me zooo leuk! Maar ik hem niet, echt balen joh!’:huh:

Nou als iemand “op mij is” dan is het niet mijn probleem, en heb ik geen hart om te luchten.

hé dat slaat nergens op, het kan zijn dat een jongen je ZO leuk vind dat het gewoon echt niet normaal meer word. (ja die irritante jongens zijn er helaas ook die het dan NOG niet door hebben dat je niks van hem wil…)
dan kan zo’n topic misschien wel handig zijn hoorr .

Nee hoor.

wat een gezeur
ik heb ook zoiets gehad en dat is best shit soms want als het echt een vriend is is het moeilijk om hem te kwetsen en als je dit topic nieet nuttig vind waarom antwoord je dan toch …

ik bedoel het niet vervelend hoor maar toch

Hehe, ik had dat vorig jaar. Dat was echt erg, want hij vertelde het aan iedereen. >__< (En hij was nou niet bepaald knap ofzo…). En hij zei dat ik goddelijk was en zijn idool… Dat vond ik echt niet leuk. :’) Gelukkig is dat nu over, en nu zijn we eigenlijk best goed bevriend.

Ik had dat met een goede vriend van mij, ik had hem ook al een paar keer uitgelegd dat ik gewoon vrienden met hem wilde zijn, en meer niet, maar dat hielp blijkbaar dus ook niet. En toen ik een vriend kreeg hoorde ik niet meer veel van hem. (Nu, nu het al een aantal maanden uit is, hoor ik nog steeds superweinig van hem). Vind het wel jammer dat ik hem nu als goede vriend ook kwijt ben.
En mijn ex heeft ook nog steeds gevoelens voor me, ik niet voor hem, maar we zijn wel nog steeds goede vrienden. Ik vind het soms best moeilijk, ik wil als gewone vrienden met hem omgaan, maar dat blijkt niet altijd even makkelijk.

En ik vind dit topic wel handig (oke de titel klinkt misschien wat kinderachtig), kunnen anderen ook zien hoe anderen ermee omgaan ofzo.

inderdaad. Ik heb tegenwoordig vaker het idee dat hier vragen worden gesteld op niveau groep 7

En wat is dan het probleem? Als jij toch niet “op hem bent?” Is toch zijn probleem?