help , hij heeft een vriendin !! ,,

Hey allemaal,
nou hier komt 't dus , mijn probleempje ;

ik heb 3 weken geleden een leuke jongen via mijn beste vriendin ontmoet.
nou hij werkt in een winkel & daar ga ik vaak op bezoek…
dan chillen we gewoon enzo, echt heel gezellig…
ik was daar een keer en die winkel sluit om 11 uur en toen zou ik de tram pakken maar hij zei tegen me : jaa als je nog een kwartiertje wacht dan breng ik je naar huis met de auto.
nou dat vond ik dus heel lief van hem,
af en , hij heeft een vriendin die in canada woont.
ze hebben al 6 jaar iets met elkaar maar ze woont pas 3 jaar in canada.
hij heeft haar 2 jaar geleden bezocht en daarna heeft hij haar niet meer gezien , maar ze bellen nog wel bijna elke dag.
het is ook een paar keer uitgeweest maar nu hebben ze weer mt elkaar.
maar hij belt mij dus ook elke avond, en dan zitten we best lang aan de telefoon, zeker een uurtje of 2… en we msn’n heel veel…
hij vraagt me ook steeds om langs te komen in de winkel & hij heeft me ook opgehaald van mijn huis en mij naar een vriendin gebracht, zodat ik niet hoefde te lopen.
hij is ook 1 keer bij mij thuis geweest, hebben we op bed gelegen en tv gekeken, voor de rest niks gebeurd.
het probleem is , dat ik hem echt heel leuk vind, ik kende hem soort van al, maar viel toen alleen op zijn uiterlijk… maar nu ik hem beter ken val ik ook op zijn innerlijk…

hij zegt ook heel vaak tegen mij :
mooierd, liefste, mooiste, lekkerding, mooi meisje, leukste, geilste ( zulke dingen )

maar wat moet ik nou doen ?
is dat sms’n , bellen & msn’n zovaak een manier van flirten & de manier waarop hij tegen mij praat?
ik weet 't gewoon even niet meer vooral omdat hij ook een vriendin heeft…

help me asjeblieft.xx

Vraag hem gewoon of hij jou leuk vindt?

Ik denk als ik dit zo lees, dat hij jou ook leuk vind, en misschien niet kan kiezen, maar dat andere meisje toch zeg maar aanhoudt, of hij flirt gewoon inderdaad, ik weet niet wat voor type het precies is.

als een jongen een vriendin heeft blijf je ervan af. vind hij jou leuk dan komthij vanzelf wel

Tja idd…,als je die confrontatie aandurft.
En elkaar 2 jaar niet zien in een relatie…?! o_0 Tja…,mijn mening is dan toch wel dat er niet echt meer een relatie is…,zeker als het er 1 van rood/oranje/groen is…>_<

Ik zou er vanaf blijven.
Misschien wachten tot het uitgaat, maar meer niet!

Nou lekker dan van die jongen. Zit hij wel te flirten met jou (niks negatiefs bedoeld naar jou natuurlijk :wink: ), terwijl hij een vriendin heeft in verweggiestan.
Maargoed, het lijkt er dus wel op dat hij jou leuk vindt! Dus mocht 't iets worden tussen jullie, dan zou ik wel eisen dat hij dat Canadese meisje niet aan 't lijntje houdt, beetje lullig tegenover haar :wink:.

PLAAAAYYYEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRR
*sorry*

Je moet al helemaal van hem afblijven als hij een vriendin heeft die zo ver weg woont.
Niets lulligers om tussen een afstandsrelatie te komen.

jaa kijk daar heb je wel gelijk in,
maar voel me daar toch nog een beetje ongemakkelijk bij.

Nja…,die kerel is er zelf bij toch??
Maar dan WEET je hoe je aan 'em gekomen bent hé… Dus zou maar niet gaan verhuizen dan…XD lol!

‘geilste’ en ‘lekkerding’.

Pfff, wat zou ik me ongemakkelijk voelen als iemand die al een relatie heeft zulk soort dingen tegen me zou zeggen.

Pas voor hem gaan als hij single is, anders niet.

jaa dusdat,
ik voel me ook echt ongemakkelijk… & ik wil dan niet tegen hem zeggen van :
jaa pas op dat je vriendin het niet hoort ofzo weet je:P
maar dan ben ik bang dat het allemaal verkeerd wordt begrepen , x

hahaha inderdaad !

jaa i know,
maar gewoon omgaan kan wel vind ik.
zoals ik al eerder heb gezegd:
mocht het moment eraan komen dat er ook maar iets zal gebeuren, stop ik het meteen . ik zou er ook niet van houden als mijn vriend mt een ander liep te rotzooien.

maar loopt hij nou wel of niet met mij te flirten?

Ja, hij flirt. Het is begrijpelijk dat het moeilijk is om al 2 jaar geen vriendinnetje aan zijn zijde te hebben (hij heeft haar nog wel, maar wel heeeelemaal in Canada) en wilt hij waarschijnlijk graag een beetje aandacht. Het is normaal, maar het laat ook zien dat hij achteraf niet zo trouw is als het lijkt.

Hij moet maar kiezen. Als je het lastig vindt dat hij steeds allerlei bijnaampjes geeft etc dan moet je hem ermee confronteren, want het laatste wat je wilt is aan het lijntje gehouden worden door iemand.

Leuk voor die vriendin in Canada! Maar als hij al zes jaar een relatie met iemand heeft, kun je beter er niet tussen proberen te komen. Ik zou het gewoon laten… En als hij naar jou toekomt dan kun je wel wat beginnen maar voor nu: nee.