Hey allemaal,
nou hier komt 't dus , mijn probleempje ;
ik heb 3 weken geleden een leuke jongen via mijn beste vriendin ontmoet.
nou hij werkt in een winkel & daar ga ik vaak op bezoek…
dan chillen we gewoon enzo, echt heel gezellig…
ik was daar een keer en die winkel sluit om 11 uur en toen zou ik de tram pakken maar hij zei tegen me : jaa als je nog een kwartiertje wacht dan breng ik je naar huis met de auto.
nou dat vond ik dus heel lief van hem,
af en , hij heeft een vriendin die in canada woont.
ze hebben al 6 jaar iets met elkaar maar ze woont pas 3 jaar in canada.
hij heeft haar 2 jaar geleden bezocht en daarna heeft hij haar niet meer gezien , maar ze bellen nog wel bijna elke dag.
het is ook een paar keer uitgeweest maar nu hebben ze weer mt elkaar.
maar hij belt mij dus ook elke avond, en dan zitten we best lang aan de telefoon, zeker een uurtje of 2… en we msn’n heel veel…
hij vraagt me ook steeds om langs te komen in de winkel & hij heeft me ook opgehaald van mijn huis en mij naar een vriendin gebracht, zodat ik niet hoefde te lopen.
hij is ook 1 keer bij mij thuis geweest, hebben we op bed gelegen en tv gekeken, voor de rest niks gebeurd.
het probleem is , dat ik hem echt heel leuk vind, ik kende hem soort van al, maar viel toen alleen op zijn uiterlijk… maar nu ik hem beter ken val ik ook op zijn innerlijk…
hij zegt ook heel vaak tegen mij :
mooierd, liefste, mooiste, lekkerding, mooi meisje, leukste, geilste ( zulke dingen )
maar wat moet ik nou doen ?
is dat sms’n , bellen & msn’n zovaak een manier van flirten & de manier waarop hij tegen mij praat?
ik weet 't gewoon even niet meer vooral omdat hij ook een vriendin heeft…
help me asjeblieft.xx