Help,, hij gaat op vakantie!

oke, ik weet dat hier al heel veel topics over zijn, maar ze zijn allemaal al zo oud dat ik niet durf te reageren haha!

maarja, ik heb n soort van probleem.
mijn vriend gaat in de zomer met wat vrienden naar een jongerencamping in Ommen.

ik vertrouw 1 van die vrienden echt helemaal niet, en hij heeftmijn vriend helemaal in zijn macht

en iedereen weet vast hoe het er aan toe gaat op zon camping, vooral veel drinken, en dan ook nog eens elke nacht n ander…

nu ben ik echt zoooo bang dat hij dan vreemdgaat!

ik wil hem graag vertellen hoe ik er over denk, maar telkens als ik het zeg, dan loopt hij weg, of hij doet alsof hij me niet begrijpt =S

Xxx-Diana

iemandd?

Hmm. wat lastig!
Laat het hem weten dat je er echt mee zit!
Ik snap heel goed dat je daarvan bang word, maar je moet hem natuurlijk ook wel kunnen vertrouwen. Spreek dan duiderlijk met hem af wat je wilt en niet. En dat je hem daarop dan vertrouwd. Om zomaar zijn vakantie af te zeggen, lijkt me voor hem ook niet echt fijn! Kan je niet mee?

dankje voor reactie=)
maarja mischien wel een goed idee, alleen begrijpt hij me soms erg lastig ofzo. Volgende week zondag ga ik iets met hem helemaal alleen doen, dus heb ik vast wel genoeg tijd om het er goed met hem over te hebben.

maarja vertrouwen is nog best lastig, omdat hij eerder een keer is vreemgegaan. maarja kan idd moeilijk zijn vakantie gaan afzeggen, zou erg lullig zijn. nu heb ik nog nooit gevraagd of ik ook mee zou mogen, zou hij niet erg vinden, weet ik nu al, maar die vrienden vast wel, hij gaat met allemaal jongens.

en t zijn en blijven jongens, die soms nogal, doordraaien als ze mooie vrouwen zien haha

Ja, snap je! Misschien kan je ook is alles opschrijven wat je tegen hem wilt zeggen, dat als het moment daar is, dat je goed met hem kan praten, dat je dan geen dingen vergeet. Of hoe je het gaat aanpakken en hoe het overtuigt over komt.
En je geeft gewoon een leuke foto van jullie twee aan hem mee. Dan kan die de hele tijd staren naar hoe perfect jullie eigelijk zijn en niemand er tussen kan hahaha.

dat is nog niet eens zon heel slecht idee!, ( vooral omdat ik enorm vergeetachtig kan zijn haha!) maarja als ik een foto geef, of stiekem van te voren in zijn tas stop… dan weet ik zeker dat hij me niet vergeet… aan de andere kant heeft ie wel weer van die vrienden die m gaan uitlachen als ze het zien denk ik. maarja maakt niet uit, naar 8 maanden, dan al meer dan een jaar als het zover is. ist ook wel tijd dat hij er goed voor uitkomt toch =)

Ik vind het erg knap dat je um vergeven had toen hij al een keer eerder vreemdging. Misschien toch maar mee? Ookal vinden die vrienden het erg?

nja ik heb het hem alleen vergeven omdat ik zag dat hij echt spijt had, we hadden die avond ruzie, en daardoor is het toen uit de hand gelopen, maar hij moest wel helemaal huilen enzo =P, hoewel ik als ik zie dat hij n sms van dat meisje heeft, dan flip ik nog helemaal!

maarja, ik zou het er met hem over kunne hebben dat hij het met zn vrienden moet overleggen of ik mee mag. en anders zou ik hem eigenlijk gewoon moeten vertrouwen dat het goed gaat, enn een leuke foto van ons samen geven dan=P

jongens zijn eigenlijk best lastig…