HELP! Highlights mislukt

Ik heb een tijd terug mijn haar donkerbruin geverfd (eigen haarkleur is donkerblond) maar na een tijdje was ik er klaar mee en wilde ik me eigen haarkleur terug, wat niet gemakkelijk is. Ik ben naar de kapper gegaan en die adviseerde mij highlights, die heb ik laten zetten, was erg tevreden tot ik oranje vlekken ontdekte in mijn haar. Omdat ik me haar niet dood wil hebben wachtte ik 6 weken en ben ik zaterdag naar een andere kapper gegaan, deze zei dat hij highlights opnieuw zou zetten, de vlekken bijna weg zouden gaan en dat ik dan alweer richting me eigen kleur zou gaan. Helaas is ook dit mislukt. Waar me eigen haarkleur was uitgegroeit zijn de highlights bijna wit geworden, eronder is het dan wel mooi en inderdaad mijn eigen kleur. De vlekken die weg zouden gaan, zijn niet weg, ze zijn geen oranje meer, maar wit. Nu ga ik denk ikw el terug om te vragen of ze dit kunnen verbeteren, maar mooi zal het niet worden, de bovenkant is zo blond dat me uitgroei erg opvalt en het er nep uitziet, vooral als ik een staart in heb. Elke keer als ik in de spiegel kijk krijg ik de tranen in me ogen, me haar is me alles. Had ik het maar nooit geverfd :frowning_face: Weet iemand mischien een goed advies om mijn haar 1 mooie kleur te krijgen, me eigen kleur (donkerblond) dus. Ik dacht zelf aan verf eroverheen doen, maar zie je die vlekken en highlights er dan niet doorheen? Gaat me haar niet dood? Het nu weer bij de kapper laten doen is even geen optie, de afgelopen keer heeft me blut gemaakt…
X Carmen

Er is een algemeen “Haarverf” of "kapsel"topic. Even zoeken via Google. Daar mogen dit soort dingen.