HELP!! het lijkt alsof ik op mijn neef verliefd ben

kan iemand mij wat tips geven het lijkt alsof ik op mijn neef verliefd ben en ik droom telkens over hem help!!!

Beseffen dat het tog niks wordt tussen jou en je neef
en opzoek gaan naar een andere kerel die nog leuker is ? (A)

dat weet ik wel maar ik kan het niet uitstaan ik denk telkens over hem en ik probeer het niet te doen maar het lukt mij niet eerst droomde ik dat hij met mij wou trouwen en er stonden honderde jongens bij mijn voordeur :cry:

Dromen zijn bedrog. Je maakt je veel te druk over je dromen daarom strest het je en dat is niet nodig, zoek een andere jongen en blijf aan hem denken en trouwens het is je neef je wilt toch niet dat je familie raar op kijkt :wink:

dat weet ik wel maar hij komt telkens bij mij in de buurt en dan ga ik dus naar buiten rond lopen in het park om hem te vergeten maar hij komt telkens achter mij aan en ik haat hem het lijkt of hij op mij is wat moet ik nu doen? :anguished:?

t met hem over hebben?! dat t niet zo langer kan ofzo: S
maar t kan best dat jullie gewoon goede vrienden zijn en dan kan je wel eens van die gevoelens hebbenofzo maar dan hoef je niet verliefd te zijn , je kan t ook gewoon een leuke jongen vinden

Gezichtsbedrog?
MayB wilt ie gwn mt je omgaan :pensive:

ik weet niet hoe goed je het met je neef kunt vinden maar misschien kun je er met hem over praten of zo?? maar danmoet je wel zeker weten dat hij het niet doorverteld… maar ik zou anders ook niet wete wat je moet doen
suc6 er mee

maar ik ben geen vrienden met hem ik haat hem en ik praat nooit met hem :no_good_woman:

en zit telkens liedjes over liefdesverdriet te luisteren ik kan er niet meer tegen

oo maar als je iemand HAAAT hoe kun je dan verliefd op iemand zijn?!

maar ik ben niet op hem het lijkt zo ik krijg die gevoelens

omg…eehm ik zou er niet zo mee bezig zijn als ik jou was. je moet er niet zo’n punt van maken. je moet niet steeds denken van: ow misschien ben ik verliefd op em. onee ik haat hem maar ik vind em tog leuk…
als je er zo mee bezig bent dan ga je jezelf strax wijsmaken dat je em leuk vind…dat slaat nergens op.

ik denk er niet aan maar als ik rond loop op school dan zie ik de jongens rondrennen en dan denk oww nee daar is hij en dan val ik telkens flauw .
als ik een jongen zie dan denk ik dat hij dat hij dat is en dan val ik flauw

ik kan er niet meer tegen het is niet meer tegen te houden.
dalijk moet ik nog naar een psigiator :frowning:

Zo, je komt echt niet gelijk in een gesticht hoor.
Maakt het uit?
Gaat vanzelf wel over.

huh, ik volg je niet helemaal, je droomt de hele tijd over hem en je haat hem? Ik krijg niet echt het gevoel dat je verliefd op hem bent, maar als dat wel zo zou zijn, het gaat vanzelf weer over, gewoon negeren.

het gaat echt nooit over

Nooit? Hoe kun je dat nu al zeggen dan? Het gaat vast wel weer een keertje over hoor.

Tuurlijk gaat het wel over…
Zoek een andere leuke jongen!!