help : het klikt niet meer zo goed

hey meiden,

ik heb een groot probleem,
ik en mijn vriend zijn bijna 2 maanden samen maar het klikt niet meer zo erg goed, hij is konstant aan het klagen dat we nog niet gezoend hebben en zo (dat is ook omdat we nog maar enkele keren hebben afgesproken) grrrrrrrrrr! ik vind het echt niet leuk meer, we zien elkaar ook niet vaak omdat ik niet zomaar ergens naartoe mag gaan van mijn mama en papa en dat vinden hij en ikook heel vervelend. maar hij blijft zeggen dat hij van me houdt en ik vind hem ook nog altijd een schatje, er moet iets aan gebeuren maar wat :face_with_raised_eyebrow:? weten jullie iets :face_with_raised_eyebrow: (ik heb er al aan gedacht om het uit te maken maar ik weet het niet zo goed)

Hoe oud ben je?
En ik zou het uitmaken, dit werkt zo niet.

14

je bent pas 14, er komen vast nogwel genoeg andere leuke jongens waarmee het wel goed klikt, ik zou het uitmaken. x

hey,

ik wou het jullie nog even melden, we hebben ruzie gemaakt, heel erg veel ruzie en ik heb hem een paar dagen genegeerd…
IK HEB HET UIT GEMAAKT !!!
Maar hij was er eerst ‘blij’ mee, maar toen ik het niet zag is hij beginnen wenen…
hij wou zich excuseren, hij zei dat hij ‘een kieken’ was en zo.
Vinden jullie het ok, ik heb gezegd dat hij nog 1 kans krijgt :face_with_raised_eyebrow:?

dat is je eigen keus…
ik zou het eerlijk gezegd niet doen, er zijn nog zoveel andere jongens en je bent nog maar 14’

waarschijnlijk gaat hij weer zeuren over zoenen enzo, en dit moet je alleen doen als jij erachter staat en niet als iemand je zit te pushen

Ik weet niet zo goed wat een kieken is, maar ehhhrr,

Ik zou hem deze tweede kans niet gegeven hebben. Het is natuurlijk je eigen keuze, maar je geeft zelf al aan dat de klik er niet meer is, en dat hij je bovendien loopt te pushen. Vooral het laatste vind ik níet kunnen in een relatie, en kan me echt kwaad maken.

Ik denk dat je veel beter kunt vinden, en bovendien ben je nog jong. Deze relatie zal hem niet gaan worden, als de klik er nu al niet is, dus kun je je energie beter niet hier aan verspillen. :slightly_smiling_face:

Een kieken is een Vlaams dialect voor een kip of een hen. Wanneer je zegt dat je een kieken bent geweest bedoel je dus eigenlijk dat je je stom hebt gedragen. :slightly_smiling_face:

Ik zou er gewoon mee ophouden. Je bent nog maar 14, en als jij niet wilt zoenen moet je dat gewoon niet doen. Hij kan dit accepteren, maar blijkbaar doet hij dat dus niet.