Help, het is nog niet officieel 'aan' - hoe begin ik daarover?

Heee,

Ik ben Laura, 16 jaar, en heb echt een hoofdbrekend probleem :stuck_out_tongue:

Ik ga dus al een tijdje met een jongen van 20… naja… het is dus niet officieel.
Toch zie ik em elke week, en vind hem wel echt onwijs leuk. Het lijkt al alsof we een relatie hebben zeg maar. Al mijn vriendinnen vragen ook elke dag weer: is het nou eens aan?:face_with_raised_eyebrow: Irritant dus… Ik weet zelf niet echt wat ik er mee aan moet. Ik ga ook niet zelf vragen of hij een relatie met me wilt haha. Maar als hij het niet vraagt voel ik me best wel een beetje gebruikt :blush: Hij is hartstikke lief en kan onwijs met hem lachen, het is echt mn maatje :slightly_smiling_face:. Daarom snap ik ook echt niet waarom hij nog niks heeft gevraagd. Na zo’n beetje 4 maanden -.- Hij is ook totaal geen type die te verlegen is ofzo… Dus meiden, als jullie blieft help me!! Ik weet me echt even geen raad… denk er echt dag en nacht over na… Misschien tips om er over te beginnen met hem?

Liefs, Laura :flushed:

[i]edit mod: titel moet duidelijk zijn en mag niet volledig in hoofdletters

Vraag het gewoon aan hem.

Ja maar hoe? :frowning_face: ben er echt slecht in…

“Hoe zit het nu eigenlijk tussen ons?”
“Hebben we nu wat?”
“Ben ik nu eigenlijk je vriendin?”
“Mag ik je eigenlijk nu m’n vriend(je) noemen?”
“Veel mensen vragen aan me hoe het nu tussen ons zit maar ik weet het zelf eigenlijk ook niet zo goed”
“Hoe zie jij onze relatie/band nu eigenlijk?”

etc etc etc

Ja klopt, moet ook kunnen, weet ik ook wel. Weet alleen niet het goede moment te vinden en weet niet hoe ik erover moet beginnen. Bang voor afwijzing…

Thanks hier kan ik wel wat mee :slightly_smiling_face: enn… face to face hea?..

Als je het niet vraagt weet je het ook niet
En als het een afwijzing is ja dan is het even likken maar weer verdergaan masr dan weet je wel wasr je aan toe bent.

En als het geen afwijzing is dan ben je op dt moment de gelukkigste persoon die er is haha
Gewoon vragen dus want anders blijf je in onzekerheid.

Nee heb je al en ja kan je krijgen

Thanks. Ik ga al mijn moed bijeen rapen en het gewoon vragen… xd

Succes ermee! Gewoon doen hoor. Als je het een beetje subtiel vraagt zoals met de voorbeelden van Spookkatje dan weet ik zeker dat het wel goed komt.
Laat je ons weten hoe het is gegaan? :slightly_smiling_face:

Heel erg bedankt! Weet alleen niet wanneer en of ik het gewoon op whatsapp doe of face to face. Ik laat het weten! :slightly_smiling_face:

Sowieso face to face doen! Dit is best wel een serieus dingetje toch, niet iets wat je even over de app vraagt. Want stel dat hij zoiets heeft van ‘ja, eigenlijk wil ik wel een relatie’, heeft hij face to face meteen de kans om je te vragen.

Ik zei gewoon heel droog tegen mijn huidige vriend toen het onduidelijk was hoe het zat tussen ons;
“Zullen we een relatie proberen?”
Haha, toen werd hij helemaal blij en ging me super erg knuffelen.

Ahw, dat is super cute!!

Dit had ik ook… Super irritant.
Het beste is het hem gewoon te vragen. Succes! :slightly_smiling_face:

haha mijn droom reactie :stuck_out_tongue:

Aaaaw,zakhorloge, jouw verhaal is lief hahaha

Ahw , cute!

Hoe het bij mij ging :stuck_out_tongue: :

“Iedereen vraagt aan me of wij wat hebben”
“Ja aan mij vroegen ze het ook al”
“Nou, bij dezen dan?”
*kus*

haha gewoon vragen joh! Zo te horen zit het heus wel goed al tussen jullie :slightly_smiling_face:

wat een lieve verhalen, nu ben ik jaloers :frowning_face: ik zou willen dat mijn crush überhaupt met me praten ging, maar goed haha. Ik zou het hem zelf gewoon vragen als jullie ergens samen zijn. En dan beginnen met iets wat @H0ZZA zegt , succes :slightly_smiling_face: en laat ons weten hoe het is gegaan!