Hoi meiden van girlscene,
Ik heb jullie advies echt nodig, ik weet dat ik het altijd nog zelf moet beslissen maar ik zit zo in twijfel. Ik heb sinds november 2010 een vriend. Hij is 21 (4 jaar ouder) Hij is heel lief, sociaal, goed gekleed enzovoort. En tóch mist er iets. Ik was altijd heel blij met hem, maar sinds een tijdje ben ik gaan twijfelen. Hoort hij wel bij mij? Past hij wel bij mij? Hij heeft namelijk totaal andere intresses. Hij is meer richting de ‘kakker-kant’ (niks tegen kakkers maar weet niet hoe ik het anders moet zeggen) En ik ben wat nuchtere, beetje schijt aan alles. Hij wil alles goed geregeld hebben, terwijl ik bewijze van sprake op de dag zelf nog iets regel. Hij is ook ontzettend onzeker over zichzelf en ligt niet goed in zijn familie. Dit speelt ook een rol. Want telkens als hij mij smst, en ik heb om wat voor reden dan ook geen tijd om terug te smsen, vraagt hij direct waarom ik niet reageer. Ik ben mijn vrijheid kwijt geraakt, ja natuurlijk met een vriend zit je nou eenmaal vast, maar alles voelt als verplicht.
Onze afspraakjes zijn voor mijn gevoel niet meer gewoon spontaan, maar omdat we elkaar wel moeten zien die week.
Nu ben ik vandaag jarig, en ik weet wat hij mij gaat geven. Hij wil met mij naar marco borsato 7 mei. Ik vind het echt heel lastig, want ik twijfel heel erg. Ik voel me schuldig tegenover hem, maar wil mijn eigen verjaardag niet verpesten om dit vanavond tegen hem te zeggen, dat ik twijfel. En omdat hij zo onzeker is, ben ik bang dat ik alles direct verpest. Ik wil alleen zeggen dat ik twijfel, ik wil het niet direct uit maken. Ik vind dat hij er recht op heeft, om dit te weten. Wat moet ik nu doen? Die kaartjes vanavond gewoon aannemen en volgend weekend met hem praten en ze terug geven? of toch maar vanavond op mijn verjaardag zeggen dat ik de kaartjes niet aan kan nemen?
Sorry voor mijn lulverhaal, ik zit er echt heel erg mee!