help help

hallo meiden :angel:

ik zit met een probleempje… ik vind een jongen leuk. maar ik ken hem nog niet zo heel lang maar alles wat ik van hem weet is leuk… en hij is knap :grinning:
maar… hoe weet ik nou of hij mij leuk vind? en wat kan ik eraan doen dat hij mij leuk gaat vinden? telkens als ik bij hem in de buurt ben… dan gedraag ik me zo… kut :woman_facepalming:

help me!

xox

wees gewoon jezelf, praat met hem, laat zien wat voor leuke meid je bent.
vraag zijn msn, spreek af, en tadáa zoenen ^^. nee dat klinkt heel makkelijk
maar toch is het zo denk ik xD

Ja , wees gewoon jezelf. Dat vinden jonngens meestal leuk aan een meisje. Chill een beetje met hem. Kan ook met vrienden erbij. Zodat jullie een beetje kloser worden (L)

waar werkt hij ?
of zie je hem vaak ?

kan ik beeetje indenken wat je kunt doen’

Gewoon proberen je hoofd koel te houden als je bij hem bent. Probeer eerst gewoon vrienden te worden zodat ie kan inzien hoe leuk je eigenlijk bent en vanaf daar werk je verder :]

dankje! ik zal het proberen…
ik zie hem niet zo heel vaak… alleen als we iets afspreken met de hele vriendengroep enzo xD… daar ken ik hem van. maar ik ken hem pas 1maand ofzo… is het dan gek om hem al leuk te vinden?

Ik weet niet. Dat is voor iedereen verschillend. Sommige meisjes vinden een jongen na 2 dagen al helemaal geweldig terwijl dat voor andere een maand kan duren. Maar persoonlijk vind ik een maand wel normaal, dus nee het is niet gek.