Help Help

hallo allemaal,

Ik heb jullie hulp nodig,

5 dagen geleden was ik met een paar vriendinnen bij een festival.
We stonden dicht bij de speaker ( niet zo goed eigenlijk) maar toen we naar huis gingen zaten me oren helemaal dicht en hoorde ik geruis.

De volgende dag had ik een zachte piep in me oor, hij is nu nog steeds niet weg maar het gekke is mijn andere vriendinnen die bij mij stonden was de piep gelijk al de volgende dag weg maar bij mij niet.
Ik was ook die dag heel erg verkouden en ziek enz.

Denken jullie dat het door de verkoudheid komt en denken jullie dat het nog weg gaat?

liefs.

Het zou goed kunnen dat dit niet meer weggaat, maar als het weggaat, volgende keer oordoppen indoen! (oke hier heb je niet zoveel aan sorry)

^ dat.

De volgende keer oordoppen indoen, en voor nu hopen dat het weggaat.

Gebruik echt de volgende keer oordoppen!! Ik heb hier eens een onderzoekje gedaan, en van de 42 ondervraagde jongeren waren er maar 2 (waaronder ikzelf) die oordoppen gebruiken. Schaf goede oordoppen aan, ik heb Alpine Pro en kan daarmee zelfs met luide muziek nog een normaal gesprek voeren (nog een pluspunt dus :slightly_smiling_face: ).

Hoop voor je dat de piep over gaat!

Ai lastig… Misschien even naar de dokter gaan?

oordoppen !!
En als het geruis en gepiep niet weg is na een dag of twee en er is een gepiep dan is er een kans dat dit zou blijven want gehoorschade loop je makkelijk op. Zeker naar de dokter gaan voor een zeker besluit.
Hopelijk gaat het toch weg !

Je kan alleen afwachten of het blijft of niet. Naar de dokter gaan heeft ook geen zin want ze kunnen namelijk niks doen aan die piep.

Ik heb ook oordoppen, gekocht op de website van party plug.
Dempt als het ware de muziek, maar laat gepraat van mensen heel goed door!