help help witte haren

je leest het al

ik ben 14 jaar en ik heb nu al witte haren :S…
Pff echt irritant!
komt het door te-veel-verfen?
of door stress…?
wat denken jullie?

Of gewoon door de zon, daardoor krijgen je haren een lichtere kleur :slightly_smiling_face:
Als je dan al heel licht blond had, kunnen ze wit worden ja, maar in de winter word dat zo weer iets donkerder.

[Titel volgende keer niet in hoofdletters a.u.b.]

kanniet… want ik heb hele donkere haren!

Dan heb ik geen idee :slightly_smiling_face:

is je hele haar wit?

Misschien heb je een erfelijke afwijking dat je haar vroeg grijs wordt? Een jongen uit mijn klas heeft het ook. Ik vind het wel mooi

nee me hele haar is niet wit, maar sommige plukjes wel…

dan heb je een pigmentvlek ik zal je de site even sturen :slightly_smiling_face:

mijn haar is in de zomer ook wit-blond. ik vind het wel mooi.
maar het is niet wit zoals deze pagina ;p

heb je een foto?

Als het er zo maar soms 1tje is, kan het evengoed een blond haar zijn, da’s normaal.

http://mens-en-gezondheid…lekken-witte-vlekken.html

Het gaat over der haren…
Ohja ik zie nu dat er onderaan de pagina iets staat over haren verven. Dat zou je best kunnen doen, denk ik?

Heel veel mensen hebben witte haren, maar zijn het er echt veel of?

mijn neefje heeft ook een plekje op zijn hoofd waar hij witte haren heeft , echt spierwit, maar dat is gewoon een stukje op zijn hoofd waar geen pigment zit. dus waarschijnlijk heb je dat! en anders zou ik het niet weten :slightly_smiling_face:

wat ze zei kan best… ik heb een overbuurjongen die heeft bruin haar… en in zijn nek heeft hij zeg maar een wit plukje haar (best schattig ^^)

als t er maar een paar zijn kan je ze eruit trekken :q

als t dat is wat op die site staat, kan je het gewoon bijverven die plukjes altijd… want je hebt wel die afwijking dat je heel vroeg grijs kan worden, maar 14 is dan egt een beetje overdreven… maar het zou ook kunnen.
Ik ken ook een meisje dat op der 19e al helemaal grijs werd maar ze verft het altijd en er is bijna niemand die t ziet of weet.

right! gewoon eruit trekken.

Gister maakte ik iets grappigs mee :’]
in de klas zei zo’n jongen tegen een meisje: ‘He, je hebt wit haar?’
Meisje: ‘Ja, weet ik.’
Jongen: ‘Oude graftak.’
En toen lag de hele klas dubbel. :’]

het is erfelijk, kan ook toch.

GEEN TOPIC TITELS IN HOOFDLETTERS AUB. DAT KOMT ZO SCHREEUWERIG OVER !