Oke, groot probleem! Morgen zie ik m’n crush & ik heb zo echt een HUGE puist boven m’n lippen, hoe kan ik die tegen morgen laten verdwijnen?
Uitdrogen misschien met iets… Of uitknijpen maar super voorzichtig zodat het niet nog dikker roder wordt met korstje ofzo. Ik reinig altijd met 70% blablabla alcohol. Tandpasta op t plekje zelf voor t slapen ga kan m ook wel uitdrogen, volgende dag wat concealer erover, dan valt het vast minder op.
Maar je moet je niet teveel zorgen maken voor je crush, hij heeft vast ook wel eens een puist gehad. Ik denk dan altijd: Als hij een puist heeft, knap ik ook niet af… Zal dan vast andersom ook niet zo zijn.
Ik las laatst dat je er dan een pleister op moet plakken, maar dan het gedeelte waar die soort van lijm op zit. Dan kun je het wel knippen en precies erop plakken en dan de hele nacht laten zitten. Hopelijk werkt het voor jou!
Eraan zitten maakt het alleen maar erger. Althans, dat is bij mij altijd zo.
Dankjullie!
Ik zag laatst bij Dr Oz dat je een naald moet steriliseren, door wijze van een vlammetje of met alcohol en daarmee je puistje kapot moet prikken, en dan zachtjes de prut uitdrukken!
Zo krijg je geen huuuge bult om de puist en lijkt het niet erger!
Volgende keer even TT duidelijker n_n