HELP HELP HELP

Hoiii Mensen.
Ik heb een vriendje,
Al best wel lang, 3 maanden.
Maar hij zit op een andere school. En er was al een x dat die met een ander meisje ging pingen; Schatje & Je bent knap & Je bent leuk etc. En daar hadden we het toen over gehad. En nou is het daarmee klaar.
Maar nou hoor ik weer dat die met een vriendin van me in de pauzes zit te knuffelen. En dat mijn vriendin bij hem op schoot zit enzo. Maar mijn vriendin zegt dat ze gewoon hele goeie vrienden zijn.
Alleen weet niet of ik het moet geloven.
Maar hij zegt wel telkens zo van; Je bent me allerbeste etc.
Maar dan toch…
Wat moet ik nu?
HELP HELP HELP!

Je moet er echt over praten en zeggen dat je het niet zo fijn vind als hij dat doet

Er met hem over praten, omdat je het niet prettig vind als hij met andere meisjes knuffelt

Hoofdletters worden niet getolereerd in titels

Met hem en je vriendin over praten.
Heb ik ook nare ervaringen mee gehad, dat hij met andere meisjes vanalles ging doen,
en toen beschuldigde hij mij ervan dat ik vreemd ging. wtf?
Maar praat er in iedergeval over!

En zeg het hem gewoon

Is die Job in je naam en die jongen in je plaatje nou je vriendje?

Praat er nogmaals met hem over. Werkt het niet, is het jammer voor hem. Ik zou het namelijk niet tolereren als mijn vriendje dat zou doen.

Duidelijkere titel plaatsen, geen hoofdletters.
En ik zou er met je vriendje over praten, dat je het gewoon echt niet fijn vindt, misschien houd hij er dan rekening mee.

@ iedereen,
maar ik weet niet of het waar is, en anders lijk ik weer zo zeikerig want de vorige x was nog maar net geleden. En daar heeft juist mijn vriendin die nu misschien zo doet met hem in de pauze tegen hem heeft gezegt dat die dat niet moet doen enzo.

Vraag het anders na aan andere mensen die op die school zitten?
En als dat andere kort geleden is gebeurd dan kan het best wel zijn dat hij een ander iets meer ziet zitten?
Ik hoop voor je van niet :frowning_face:
Praat er met hem over!

En hoe moet je de titel wijzigen?
Ik heb nog niet zolang girlscene, sorry daarvoor.

Hmm dankje, ga ik doen.
Maar als het niet waar is dan sta ik toch ook voor schut?

Vind ik niet echt lang, maar goed.

praten!!!

Aan een mod vragen

bedoel je met een mod een moderator?

ja

en waar zijn die?

en waar zijn die?

met hem praten.

en je kan niet gewoon vragen of het waar is ?

ik heb ook zo’n vriendje die met elk meisje goed opkan schieten en iedereen maar knuffeld, helaas vind ik het ook niet zo fijn maar er is weinig aan te doen omdat ik niet het jaloerse vriendinnetje uit wil hangen…

lastig maar ik probeer het zo veel mogelijk te negeren als hij haar leuker/liever ect had gevonden dan had hij het wel uitgemaakt…

het kan ook natuurlijk maar een opvliegertje zijn, dus hij houd van jou maar voelt zich anders bij je vriendin, een soort nieuw gevoel maar hij weet dat dat geen houden van is…

ik vind trouwens wel dat je vriendin er wel rekening mee meot houden dat hij bezet is, kijken doet ze maar met handjes op de rug, als jou vriendin zou ze vast neit bedoelen je te kwetsen of om je onzeker te maken :wink: