help help! heb nú hulp nodig!

wooh dat durf ik echt niet!! hihi.
hoe verzamelen jullie die moed? xd

Aaa wat een geweldig gesprek! Dat je dat durft =D! Hij ging er echtheel goed op in, want hij vindt je dus duidelijk leuk :’). Succes en veel plezier :d!

WAUW! supercool!
Ik heb vorige week zaterdag ook afgesproken met HEM. ;$
En ik heb samen met mijn vriendin hem uitgenodigd voor
ons feestje en we gaan ook logeren… en gisteren zei hij zo
van; Ja en als er nou niet genoeg plek is? toen zei ik dat
lossen we dan wel op. ;$
En hij zo; dan kom ik wel bij jouw liggen. en daarna zei tie
dat kom ik zoieso wel. ;$ en toen zei hij allemaal van ja
ik weet niet of jij dat ook hebt maar ik kan alleen maar
jouw in bed… heb jij dat ook? ;$

zoo sweet. (L)!
K vind het echt super voor jullie! laat meer weten. ^^
xx

haayy girls! :wave:
egt superleuk voor de girls bij wie het allemaal lukt en die de ballen hebben om die jongen te vragen waar ze oowh so lang al een crusch hebben
nou alleen ben ick een van de vele chicks die dus egt niét de ballen hebben om hem te vragen,en ik breng verlegenheid egt tot een ander level hier komt mijn verhaal,:
nou ik heb al een tijdje een enorme crusch op een in mijn ogen gezien de meest superleuke,lieve,knappe jongen ever hij zit sinds dit jaar bij mij in klas als ik hem niet zie denkt ik de heletijd aanhem en krijg ick so’n warm gevoel van binnen juliebegrijpenwelwatikbedoel een paar weekies geleden was hij siekjes geweest en had ik hem een krabbel gestuurt om te vragen hoe het ging en hem sijn msn te vragen maar toen hem ik hem gelijk verwijderd omdat ik niet durfdewat een pussy hea maarja ikwas wel vergeten dat je een krabbel op via hotmail krijgt,dus even later kreeg ik een chatberichtje met een hoiii… inclussief de puntjes en ik kreeg bijna een hartverzakking nou in het korte gesprekje had hij het over wat hij had en gaf hij zijn msn! ik was egt blij want aangesien ik allaang zijn msn uit mijn hoofd wist ik hem nog niet had toegevoegd nou ik voegde hem toe en even later as hij weer off ik balen natuurlijk en weeeeeken later kwam hij weer is online ongeveer een weekie of 2 geleden aan het begin twijfelde ik zelfs of ik hey zou seggen na met een vriendin te hebben gepraat over hoe ik heyy ging zeggenhahaha ik stel me aan i know hij antwoorde gelijk terug en we hadden een leuk gesprek bij waar ik bij elk ding wat hij zei en zwijmelde over de mogelijkheden een lang gesprek met hem te hebben persoonlijk nou we hadden het over vakantie bruin worden enso en toen sei ik van jha een zonnebank kleurtje is ook niet zo mooi want dan word je half oranjeikweethet ik wist niks beters te zeggen haha en hij zei zonnebakt is iets voor meisjes want als ik het zou doen is het gay vind ik dus ik vertelde hem over een nep story over een vriend die doei zei en me vertelde dat hij naar de zonnebank ging en dat ik toen dus niet meer bijkwam en hij zei haha hoe oud was en ik zei 15 en hij zei oke en toen zei hij ff niks dus ik d8 shit gesprek valt stil en ik zei toen jah ik kwam hem ook later tegen en ik zei was het leuk? en mijn ‘‘vriend’’ had gezegt jha ik moest met mijn moeder mee…en dat ik toen in mezelf moest lachem omdat ik soort van de moeder van mijn ‘‘vriend’’ had gesien in stad alleen hij zei toen verder helemaal niks en was daarna egt heeel lang nogh online en we hebben voorderest niks meer tegen elkaar gezegt ik bleef de avond nog heel lang balen over ons doodgevallen msn gesprek en denkend heb ik wat verkeerd gezegd ofso?? kan je niet op je 15e naar zonnebank ofseu?? sinds dien heb ik hem niet meer gesproken op msn en op school ook nogh niet egt een gesprek gehad ik weet niet meer wat ik met dit gevoel aanmoet ik bekijk hem ltijd van een afstadje zeg hem wel gewoon gedag enzo en doe egt miljoenen pogingen om zijn aandacht te trekken alleen ziet hij het niet egt,hij is egt nders dan alle jongens die ik leuk heb gevonden en wat ik voor hem voel is egt iets wat ik nogh nooit op zo’n manier heb gevoeld hij i anders dan all jongens lief,begripvol,serieus,aardig en heeft de leukste lach ever als hij lacht lacht mijn hart stilletjes mee,maar nu genoeg gezwijmel en bedankt voor de meiden die dit superlange zinloze reactie hebben gelezen :cold_sweat:
heeft iemand tips?? help! zei ik wat verkeerds ofso?

Eerst fatsoenlijk typen, dan is het misschien leesbaar, dat begrijpt wat makkelijker.

Haha, Mirrors is echt goor, zo’n jongen uit mijn klas had hem op zn PSP staan, ging hij in slow motion die stukjes in het bad, en voor de spiegel kijken, ik super nieuwschierig, en meekijken, goor dat het was xD