Help, heel kapotte punten!

Zoals jullie al leze hierbove, men haar is echt heel stuk!
Ik ben het al een tijdje aant laten groeien maar ga wel iedere maand naar de kapster voor de puntjes.
Kstyl het elke dag ja ik weet dat het heel ongezond is maar ik kan er niet zonder, anders zien mn hare er egt neit uit
maar de dag nadat ik van de kapster terug kom, zijn ze alweer stuk.
ik gebruik al 2 producten voor ik het stijl maar het helpt precies niet.
weet iemand een goed product waardoor je punten ‘genezen’?

Ik denk dat je minder moet gaan stijlen, of je moet een heel stuk laten afknippen.
Want van die haarpunt repair producten zullen weinig uithalen op lange termijn denk ik.

ja gelyk ik al zei ik kan niet zonder stijle en mn haar aflate knippe is ook niet egt een optie denk k xd
maar tog bedankt !
is föhne trouwes minder schadelijk als stijlen xd?

Het is beide niet zo best voor je haar…is koud föhnen geen optie?

Bewijst wel weer dat elke dag je haar stylen dus niet goed is voor je haar.
Nadat je weer van de kapper komt de volgende keer, niet meer je haar stylen.
Zij knipt je punten dan weer netjes en dan verzorgen met een gewone normale shampoo naar keuze.
Ik ken meisjes die vroeger op de basisschool bij mij skitterend haar hadden. Door stylen is het een afgebroken, pluizenbos geworden.
Sund!

john frieda miraculous recovery, n potje, 1 minuut haarmasker werkt supergoed! kost 9¤

http://www.mysupermarket.co.uk/Images/ExternalImages/ProductsDetailed/58/045958.jpg

deze :wink:

[quote author=dormant link=topic=150145.msg[quote author=zombiedaughter link=topic=150145.msg[quote author=zombiedaughter link=topic=150145.msg5074366#msg5074366 date=1270060943]#msg[quote author=zombiedaughter link=topic=150145.msg5074366#msg5074366 date=1270060943] date=1270060943]#msg[quote author=zombiedaughter link=topic=150145.msg[quote author=zombiedaughter link=topic=150145.msg5074366#msg5074366 date=1270060943]#msg

Dankje, ga ik vanaf nu doen!

[quote author=dormant link=topic=150145.msg[quote author=zombiedaughter link=topic=150145.msg[quote author=zombiedaughter link=topic=150145.msg5074366#msg5074366 date=1270060943]#msg[quote author=zombiedaughter link=topic=150145.msg5074366#msg5074366 date=1270060943] date=1270060943]#msg[quote author=zombiedaughter link=topic=150145.msg[quote author=zombiedaughter link=topic=150145.msg5074366#msg5074366 date=1270060943]#msg

Ga ik ook eens proberen! Dankjulliewel xd!

Je kunt gespleten haarpunten níet herstellen, wel voorkomen door bijvoorbeeld minder te steilen en een goed serum te gebruiken (speciaal voor beschadigd/droog haar).

nog iemand xd?

nee, iets beters dan dat john frieda spul bestaat niet… geloof me :stuck_out_tongue:

Betere styltang kopen?
Een vriendin van mij vertelde een keertje dat er een soort van bescherm laagje op je styltang zit maar dat slijt er na een tijdje af, en dan is het echt schadelijk voor je haar.

Ja maar daar heeft ze niks aan aangezien ze al last heeft van gespleten haarpunten. @ topicstarter; je zal je haar toch echt moeten knippen anders raakt je haar nog meer beschadigd. ik was ook een hele tijd verslaafd aan de stijltang en ik gebruikte ook geen serums ofzo. ik had toen echt ontzettend veel gespleten haarpunten gekregen (wel leuk als je op school niks te doen hebt :grinning_face_with_smiling_eyes: ) maar oke, ik zou echt een paar cm eraf knippen en nadat je hebt geknipt proberen minder te stijlen.

geloof me, ik wilde ook echt niet mijn haar knippen. maar mijn haar was zoooooo kut, als ik bijv ging douchen, was mijn haar na 2 minuten weer helemaal droog. en als ik mijn haar 1x niet stijlde, dan zag dat er ECHT. NIET. UIT.

Misschien een stomme opmerking, maar gebruik je conditioner? Zo niet dan zou ik daarmee gaan beginnen :stuck_out_tongue:.
En je kan het behoorlijk stijl föhnen met een föhn + ronde borstel, of zo’n combi in 1. Das wel wat minder schadelijk dan een stijltang.
& ik weet niet of je een goeie stijltang hebt? Want bijv. een chi-tang verricht minder schade.
Oh en nog een id-tje, ziet je haar dr nog steeds zo ‘afschuwelijk’ uit als je het in een staart doet? Met een btje serum? Misschien kan je dan overwegen om een paar keer week een staart te gaan dragen, zodat je haar tenminste niet iedere dag gestijlt wordt.

ok ik denk dat ik mn hare een paar weekjes niet ga stylen fzo
dit word een ramp
en dan maar heel veel bescherm en herstelproducten erin xd!
tog bedankt voor de tips,
als er ng iemand tips heeft, let me know!

oeeh das kut xD sowieso eraf knippen want dooie haarpunten kunnen niet beter worden xD ik ben echt blij met mijn haar, kben er helemaal niet voorzichtig mee maar mijn haar blijft gezond >_>

dat had ik ook, ik had nooit kapotte punten en ik stijlde men haar echt veel en toen ben ik even gestopt met stijlen omdat het zomervakantie was en dan ben ik tog vaak alleen thuis en toen ik ze daarna terug begon te stijlen gingen ze heel stuk!
ik vind het echt heel raar want voor de zomer had ik dit helemaal niet,
en ik ben neit van stijltang veranderd fzo xd

gliss kur had toch ook iets van asia straight? als dat goed werkt kan je dat ipv de stijltang gebruiken? :grin: