Help! (heel erg ingewikkeld :P)

Hii :slightly_smiling_face:

Het begon dus in de zomervakantie, ik ontmoette een jongen en die vond ik dus erg leuk :slightly_smiling_face: Ik was eens met hem en wat vrienden van ons naar de kermis, heel gezellig natuurlijk :slightly_smiling_face:
En daarna heb ik ook nog wel ns met hem afgesproken.
I.i.g. hij deed dus heel… nouja zo’n beetje dat je kan zien dat hij je leuk vind.
We praten heel vaak op fb (zowat elke dag) en we weten inmiddels dus zowat alles van elkaar. En dan ook écht alles, zoals dat het heel slecht met me ging eerst en dat hij vroeger zelfmoord wilde plegen enzo…
En toen kwam het er bij mij na al die maanden uit toen we voor de grap truth or dare deden: ik zei dat ik hem leuk vond, al die tijd al en eigenlijk toen nog steeds…
Hij reageerde een beetje verlegen, en moest daarna plotseling ‘‘weg’’ :stuck_out_tongue:
Maar toen kreeg hij opeens een vriendin :blush: Hij kende haar pak hem beet 3 weken ofzoow dus ik voelde me wel een beetje gekwetst :C
Paar weken daarna deden we weer voor de grap truth or dare, en ik vroeg aan hem: Wat is de domste fout die je ooit gemaakt hebt? Hij: Dat ik jou nooit gevraagt heb…
Ik helemaal verbaast, want hij heeft een vriendin :\ En ik vraag me dus ook of of hij het wel echt meent met die vriendin, want waarom zou je er spijt van hebben als je nu gelukkig bent?

Nu weet ik dus niet wat ik moet doen :frowning_face: Hij flirt wel heel erg met me steeds, maar hij heeft een vriendin…
En ik weet dat het geen player is die met iedereen flirt, maar hij maakt het nu wel heel erg moeilijk :C
Ik kan ook echt geen afstand van hem nemen, hij is inmiddels een supergoeie vriend van me :\

Xxx

Praat met hem. Be straight to the point.

Vraag waarom hij spijt heeft dat hij jou nooit gevraagd heeft terwijl hij wist dat jij hem wel leuk vond en of het dan wel zo serieus is met zijn vriendin.
Gewoon lekker brutaal en straight to the point. Geen gedraai eromheen, gewoon je mening geven en je vraag stellen.

Bedankt :slightly_smiling_face:
Ja dat is natuurlijk wel doodeng, maar ik zal het proberen haha :stuck_out_tongue:

Zie je m ook buiten facebook of wonen jullie niet in dezelfde stad?

Anders is via facebook niet zo lastig toch (vind ik)

Ik zie hem weleens, we wonen zo’n 5 straten van elkaar vandaan :stuck_out_tongue:
En ik vind het misschien via fb zo… ik weet niet, onpersoonlijk/laf misschien :\

Ja oke, ik dacht dat jullie elkaar niet vaak zagen. Maar ik denk dat je het gewoon moet vragen, anders zal je het nooit weten. Vraag hoe het zit & zeg wat je er van vind