Help : Half levend vlees

Help me

http://s17.postimage.org/soytbfmcf/TUIN_EN_KAT_016.jpg

Mijn kat komt steeds thuis met half levend vlees
Jonge eentjes
grote water ratten
Muizen
Mollen

Ik heb haar nu een nek bandje gegeven met daaraan 1 belletje
Maar dat hielp niet
Nu heb ik er meer belletjes aan gemaakt
En echt waar maakt echt herrie als je beweeg

Ook dat helpt niet
Wie heeft nog tips…

Is dat erg dan? Dat is toch gewoon wat katten doen?

Hoe zielig het is, je kunt het niet afleren. Zo gaat het nou eenmaal in de natuur.

Haha, een echt jagertje dus. Tja, valt helaas niks aan te doen, zo is de natuur…

nou het is meer keer op een dag en het ligt overal in huis
En is gewoon goor
Ze verstopt het soms en dan gaat het rotten is gewoon vies

Moet gewoon ophouden

Haha hij heeft ook echt zo’n killface op op die foto :’)

Ik denk dat als meerdere meiden dit zouden hebben dat ze niet zo ‘makkelijk’ zouden reageren! Het lijkt me inderdaad ook goor en naar om te zien, zeker als het meerdere keren op een dag gebeurt.
Ik heb zelf niet veel verstand van katten, maar binnenhouden? En inderdaad nog meer geluid aan hem bevestigen. of een muilkorfje :grinning_face_with_smiling_eyes:

ze kwam gister thuis
echt zeik nat had ze 2 jonge eentjes
niet normaal meer 1 is toch wel genoeg lijkt me maar nee hoor 2 stuks

die heb ik af gepakt en gingen dood in me handen
Dat voelt gewoon echt vervelend!

Snap ik wel, mijn kat komt ook geregeld thuis met muizen, kikkers, kleine konijntjes, … Misschien eens over praten met de dierenarts?

Je hebt dus een kattenluikje waardoor ze naar binnen komt? Kan je dat niet dicht maken en haar alleen erin laten zonder die beesten? Dat ze het doet is nog vrij logisch, doen wel meer katten, maar ‘t wordt voor jou vervelend als het in je huis gaat liggen rotten… blurgh, het idee alleen al :’)

En bijvoorbeeld, als het een muis of zo is, zie je het dan ook echt gebeuren? Dan kan je iets op haar af gooien om te straffen, hopelijk leert ze op die manier aan dat het niet ‘mag’, maar dat kan natuurlijk ook alleen als je het ook ziet gebeuren (af en toe).

Ze loopt meestal stuk over het weiland en dan de slootjes af op zoek naar beesten
Echt ik koop zo veel lekkere dingen en katten snoepjes en ze krijgt soms katten melk

Maar toch gaat ze jagen
En vorige week was het echt heel goor !!

Had ze een Dikke rat gevangen echt die kop was net zo groot als als een vuist
Kwam ze mee thuis dus ik snel een wc papier pakken om dat beest weg te gooien
Maar was net te laat begon ze heel die kop op te vreten

Echt vet goor wat daar uit kwam.

Ja ze heeft een kattenluikje
Mijn vriend heeft dat gemaakt omdat ze anders blijft miauwen tot we de deur open doen voor naar binnen of buiten.

Hahaha toen ik hierop klikte verwachtte ik iets veel hilarischer.

Bah…
Doe haar dan niet naar buiten :’) haha. Ik weet het ook niet. Het is nou eenmaal een kat, en ze doen nou eenmaal dat. Mijn beste vriendin laat haar kat ook buiten en ze komt thuis met ook van alles…

Ja dat hebben wij dus ook. Vanmorgen kwam die weer thuis met een dikke muis, hij heeft nou een bandje met meerdere belletjes maar het helpt gewoon niet.

mijn kat kwam ook eens thuis met een rat die echt twee keer zo groot als haarzelf was. En het bloed liep aan beide kanten uit dr bek -___- bahhh haha, en dan ook zo heel lief voor jou neerleggen en dan gaan kijken; zo van: alsjeblieft!

Gefeliciteerd, je hebt een kat.

Wat had je dan verwacht?

God ik dacht dat je in de supermarkt vlees had gekocht en dat dat op de een of andere manier leefde :’)

OT: sorry, géén idee, weet niets over katten.

Ik snap dat je het niet fijn vindt, maar het is de natuur.
Laat je kat even aanrommelen.

Onze kat mag trouwens best wel mollen pakken, echt onze hele tuin zit vol gaten want mijn vader krijgt die klote beesten niet te pakken ;p

Kan je niet veel aan doen, onze ene kat doet dat helemaal niet en de andere had laatst ook weer een baby vogeltje meegenomen. Daarvoor liep ie ook wel eens het huis in met iets halfdoods, enige oplossing die wij zagen was een emmer water er over. :’] Was best wel zielig want hij doet het niet express om ons te pesten maar hij wilde die beestjes met geen mogelijkheid loslaten.

Onze katten zitten dan ook aan een touw van 5 meter als ze naar buiten gaan. De buurt gaat altijd zeuren als er katten los rondlopen dus onze katten zijn gewoon gewend aan een touwtje nooit problemen mee. Ze lopen alleen af en toe weg en dan krijg je dus wel eens een dood vogeltje, maar dé oplossing hiervoor bestaat geloof ik niet.