Help hahaha :(

Ik zit dus sinds een paar weken bij mijn ex in de klas.
Hij is niet zo’n standaard jongen maar eerder een mokkeltje die toch heel populair is.
Maar er is dus zo’n spanning tussen ons ofzo. Ik zit achteraan en hij zit 2 tafels schuin voor mij. Als ik naar de leraar kijk moet ik hem wel aankijken want hij zit precies daarvoor. En dan denkt hij weer dat ik hem aankijk en dan kijkt hij naar mij echt awkward haha. We hebben soms ook perongeluk oogcontact haha genant help
Vorige week wou die ook opeens met me mee naar de kermis maar als er dan een vriendin bij is gaat trekt ie naar haar toe ofzo terwijl hij met mij mee wou ?
En ook maandag tijdens de les werd ik bij hem in een groepje ingedeeld en toen hadden we echt de slappe lach om iets. Ik was echt super vrolijk haha en daarna zaten we ook naast elkaar in een kring (ingedeeld wel maar lucky me :bowing_man: )
Maar als hij alleen met me is is die echt lief en aardig en dan praat ie ook wel enzo maar als er dan anderen bij zijn opeens niet… Wat moet ik doen haha ? Ik word er echt gek van. :bored:

Het is je ex? Gewoon niet mee optrekken. Het is niet voor niets je ex toch?

Vraag het aan hem, of hij je nog leuk vind. Maar het is je ex. Dat is toch niet voor niets?

Nou het was eerst wel mijn beste vriend. Maar hij zit zegmaar in dezelfde ‘‘vriendenclub’’ waar ik mee om ga

Blijf gewoon vrienden?

Wil ik wel haha, maar er is gewoon zo’n spanning ofzo

Volgens mij moet je gewoon eerst is goed gaan nadenken wat je nou precies van hem wilt. Naar mijn idee vindt je hem nog leuk.

haha

Als je hem nog leuk vindt, spreek dan samen eens wat af?
Zo niet, blijf gewoon vrienden

en als je t niet weet, geef t een kans?
maar t’is toch niks voor niks je ex?

Hahaha

Bijzondere titel voor je topic. :’)

Dat het je ex is betekent niet dat je helemaal niet meer met hem mag omgaan. Als jullie gewoon leuk met elkaar om kunnen gaan is daar toch niks mis mee?
Zou het gewoon aankijken hoe het gaat als vrienden.

Dat is een beetje persoonlijk maar het komt er op neer dat ik een depressie had en een beetje in mezelf was gekeerd, ik liet hem een beetje zitten. Maar hij wist niet wat er aan de hand was allemaal, had ik beter kunnen vertellen :cold_sweat:

Heeft iemand nog tips, ik ben niet mezelf meer op school :flushed:

nou ik ben zeker geen expert maar voor mij lijkt het logisch dat als je hem nog leuk vindt dat je gewoon met m erover moet praten maar als je de spanning niet leuk vindt dan moet je zorgen dat die er nie meer is
gewoon m ontwijken dus

Ik snap wel wat je bedoelt met die spanning tussen jullie.
Die wordt vanzelf minder naarmate er meer tijd verstrijkt. Bij mij en mijn ex was er ook eerst een enorme spanning en die is nu, een paar maanden later, ook weg. Ik heb hem zelf een paar weken expres ontweken omdat ik door die spanning ook een keer met hem zoende toen het niet de bedoeling was.
Hem helemaal ontwijken kan je niet, maar probeer wel zoveel mogelijk. Gelukkig wordt het vanzelf minder, dus je moet gewoon afwachten.

Dit wordt ook vanzelf wel weer normaal. Je hebt tijd nodig om helemaal over hem heen te komen en daarna zul je jezelf weer worden.

Oke hahaha dit is zo vaag. We hebben gisteravond afgesproken :cold_sweat: , het was echt leuk! Volgensmij gaat t al een stuk beter zo :flushed: :flushed:

Hahaha!

Gisteravond stuurde ik een massabericht van; wie heeft iets te doen vanavond ? Hij reageerde met; ik niet. En ik vroeg of hij wou afspreken, nou dat wou die wel, maar we hadden allebei volgensmij liever dat er nog iemand bij was omdat we niet willen dat t awkward word ofzo. Dus mijn overbuurjongen kwam ook. Ik zat al met die buurjongen buiten te wachten en mn ex zou bij mij aanbellen om me op te halen, toen hij aanfietste deed ie nog snel even zn haar echt lief . Het was ook best gezellig enzo en leuk. Maar ik weet dus gewoon niet wat ik moet doen, ik vind m nog steeds leuk. Op school is t een beetje van; we negeren elkaar. Maar hij wil dus wel afspreken enzo… HELP

haha!