Help! haar zelf verven

heey,
ik had dus even een klein vraagje.
ik wil voor de winter een nieuw kleurtje en ik wou dus dit keer me hare es zelf verve omdat ik wel andere dingen vind om met dat geld te doen dat anders na de kapster gaat xd
ik heb dus ong zo’n haarkleur http://img118.imageshack.us/i/haren9pc.jpg/#q
gelijk de linkste foto
en wil zo’n kleur
http://www.garnier.co.uk/…SHINE_BENEFITS_visuel.jpg
het moet er zo’n 3-4 weke in blyve zitte fzo :d
weet iemand een goede crèmespoeling heirvoor want ik heb egt al alles afgezocht maar ik weet gewoon niet welke kiezen ?
die laatste foto is trouwens van die nieuwe van garnier en die leek me ookw el geod :d iemand ervaring?
alvast bedanktttt xd

Jou haar is niet erg donker dus ik denk dat het er wel echt zo uit komt. Wel moet je je voorhoofd en oren en nek insmeren met vaseline zodat je de haarverf vlekken er makkelijk af kan halen ;]

ohja dankje voor de tip :d!
nog iemand een tip qua product fzo :d?

Nouja, de producten van elk merk (dus ook huismerken) zijn gewoon goed. Zelf gebruik ik weleens Kruidvat/Etos huismerk en die zijn ook goed ;]

ok dankje :d
nog iemand :d?
up

Als je wilt dat het zo’m 3 á 4 weken blijf zitten. Moet je niet naar echte verf kijken maar meer naar een spoeling. En het merk moet je zelf kiezen niet elke merk heeft ook jouw kleur. Iemand raadde mij ooit die van Kruidvat aan omdat die goed was.

ok ik ga woensdag naar de kruidvat en dan zal ik daar eens kijken xd

up

up?

kheb die nieuwe van garnier uiteindelijk maar gekocht omdat die vn de kruidvat zelf alleen maar permanent was
hopen dat het goed lukt zeker :d?

Ja kruidvat heeft van eigen merk idd alleen maar permanente verf. Van Garnier en Loreal zijn wel een paar spoelingen. In principe is het niet moeilijk, gewoon goed de instructies lezen en goed zorgen dat de verf/spoeling over je hele haar verdeelt zit, goed verdelen dus. Anders krijg je dat stukken haar niet geverfd zijn en dat is natuurlijk niet handig. Veel succes!

haha dankje als ik tijd heb post ik wel eve een foto van hoe het gelukt is :d
als ik er eindelijk aan durf te beginne haha :d
toch bedankt! :d

nog een klein vraagje
in de verpakking staat dat ik eerst aan wat van dat spul op mijn middenscheiding moet doen en dan zo naar beneden
maar maakt het uit als ik het bv zo doe gelijk op dit filmpje :d?
( http://www.youtube.com/wa…playnext_from=PL&index=36 ) want dat ziet er iets makkelijker uit :d?

up

niemand :d?

ziet er goed uit zoals ze het doet op dat filmpje, gewoon doen zou ik zeggen (;
Het is niet permanent moest het toch mislukken ben je er na een paar weken al weer van af dus zo’n ramp is het niet.

Ik heb die garnier kleurspoeling [en ook precies die kleur] want dat plaatje stond op de verpakking. Mijn haar was ook zoiets als jou eigen kleur nu en het pakte heel goed, dus echt een aanrader!
Zelf verf ik het niet zoals dat meisje het in het filmpje doet ik maak gewoon met de achterkant van het kwastje een naadje doe daar verf op en smeer dat uit en zo maak ik 234235 naden totdat heel me hoofd(huid) bedekt is en dan doe ik gewoon heel de verf door de rest van me haar…
Je kan het trouwens beter door iemand anders laten verven want die ziet ook goed of er achter genoeg verf zit, want je zit neem ik aan niet te wachten op een panter effect.

oh, dat vind ik wel een mooie kleur.
Pas wel op dat je geen stukken over slaat, een meisje dat ik ken had een vriend van haar het laten doen, totaal mislukt, sommige stukken waren veel donkerder dan anderen.

jaa kga het waarsch ook door mn tante late doen :d
en allemaal bedankt nog eens! :d
als er ng iemand tips heeft :grinning:?
up

up