Help! haar te donker geverfd!

ik heb mijn haar al vaker geverfd, nu had ik inmiddels weer mijn eigen haarkleur terug ( http://img56.imageshack.us/my.php?image=130908127pv7.jpg )

Nou ging ik het zaterdag in een middenbruin tint verven, stond ook op de verpakking, maar nu is het bijna zwart uitgevallen!! het is zo ontzettend lelijk geworden… ( http://img56.imageshack.us/my.php?image=210908057ft8.jpg )

weet iemand hoe ik de kleur lichter kan krijgen ? ik wil het liever niet blonderen omdat dat ontzettend slecht voor mijn haar is. ik heb al headnshoulders antiroos gebruikt en zilvershampoo!

Ik vind het best wel mooi voor de herfst/winter!

Waarschijnlijk licht het na een paar wasbeurten nog flink op [dat heb ik wel altijd na het verven]
En met zilvershampoo wassen is wel een beetje vreemd hoor, want dat is voor blond haar met een gele gloed erover en volgens mij heb jij geen blond haar :stuck_out_tongue:

Staat je goed :grinning:

jaa dat klopt :stuck_out_tongue: maar mijn moeder zei dat het dan lichter zou worden, niet dus…

het staat je goed hoor!

Och wat zonde!! Je had zo’n mooie haarkleur!!

ik vind het je ook echt heel leuk staan ! :open_mouth:

Allebij heel leuk:D

Ik vind alle2 de keuren mooi! Ik weet niet hoe je het lichter kunt maken.

ik vindt het juist wel heel leuk staan :grinning:
maar je kan het lichter krijgen met afwasmiddel
ja klinkt raar maar als je dat een paar keer doet word het lichter
en ketchup haha dat klinkt heeel fout maar het werkt goed teminste bij mij ( jaa ik liep een dikke uur met ketchup in me haar ) o_0 maar het werd wel lichter :grinning:
naja t’is een kwestie van uitproberen want schadelijk is het niet voor je haar :stuck_out_tongue:

vind het wel leuk
maar dat andere stond je veel natuurlijker en naar mijn mening mooier.

.

oke heel erg bedankt, dat ga ik eens proberen! :slightly_smiling_face:

Staat je heel goed joh! omdat je zulke lichte ogen hebt, en zulk donker haar. vallen je ogen heel erg op :ok_woman: ik heb daarintegen donkerblond haar en hele donkere ogen en ik wil me haar lichter :blabla1: maar dat is niet echt boeiend om te vertellen ofzo ;p mja iig het staat je echt heeeeeeel leuk :slightly_smiling_face:

Ik vond dat donkere juist euk:P

Ik vind het donkere je leuker staan dan het blonde :3

Ik vind 't donkere ook mooier.
en meer dan antiroosshampoo kan ik niet verzinnen.

midden bruin zei je, van welk merk??

ik verf mijn haar ook altijd middenbruin, en eerste week is altijd zwart bij mij… dan was ik mijn haar in die week elke dag => week erna perfecte kleur!!! vind je dit te lang duren kun je altijd ff met een anti-roos schampoo je haar wassen, helpt niet na 1 x!!

wacht eerst maar ff een week af :wink: je zult zien dat het volgende week veel mooier is!!!