help! haar mislukt! iemand tips?

gistermiddag kon ik het niet laten, om mijn haar te gaan verfen ik liep met een vriendin in de action (omg ja, de action niets voor mij over het algemeen maargoed) ik zag dus een pakje haarverf staan en ik dacht achja waarom niet, ik koos voor de donkerbruin van een of ander ‘actionmerk’ thuis aangekomen heb ik mijn haar laten verfen door mn vriendin en nadat alles erin zat konden we niet wachten tot het eindresultaat toen eindelijk de handdoek eraf mocht en ik het mocht uitspoelen dacht ik maar 1 ding: shit shit shit; ik zag eruit als een of andere gothic ofzo, want mijn haar was gewoon echt zwart ik begon het te fhonen en later werd het nog iets lichter maar, het is niet wat ik gedacht had en het is dus veel donkerder uitgekomen mijn vorige kleur haar was rood en ik heb dus een beetje een licht gezicht van mijzelf help help help wat moet ik nu doen, mijn ouders zijn woedend omdat ze erachter kwamen dat het permanent is en de uitgroei betalen ze niet (oh fijn uitgroei krijg ik ook ja) dus hoe moet ik nu mijn haar doen, en hoe moet ik mij opmaken enzo? wat staat leuk bij nja, bijna zwart? ik wil er natuurlijk graag fashionable bij lopen en ehm niet als een gothic (ik heb niks tegen gothics verder hoor alhoewel soms die plateau zolen van ze iets minder mogen) alle tips en reacties zijn super super welkom loves and kisses from ann

Ik werk bij action x’D
wuhaha,
heb je misschien een foto?
is makkelijker te beoordelen.
en welke kleur was de verf, op het doosje zegmaar?

antiroos shampoo, paar keer mee wassen en de kleur wordt al iets lichter.

ehm het merk is HOLIDAY rubella. En dan kleur: 03, kastanje.

kan niks vinden op google ö

heb je misschien een foto van jezelf? ^^

foto?

foto:O maar ben jij dat meisje die dat rode haar had ??:stuck_out_tongue:

upje (ll’)

http://i496.photobucket.com/albums/rr328/bloemmind/ann004.jpg

nu is het zwart???:open_mouth: heb je daar een foto van ?

waar heb je dat vest gekocht die is echt vet:O

kan je niet gewoon opnieuw je haar wat lichter verven ?

vest bij de H&M young :blush: :blush:
maar dit is een foto van hoe het nu is…

ja kan, alleen dat moet sowieso 2 weken wachten omdat het gewoon echt slecht is voor mn haar dus ik moet sowieso een tijdelijke oplossing ;$

Zo erg vind ik het er niet uit zien eigenlijk…

Je kan het best hebben hoor…

thanxx :blush:
en heleboel zeggen dat ook wel, maar kijk het is wel echt wennen omdat het eerst heel erg anders was…

owwww ik dacht dat dit je oude haar kleur was:O nee maar ik vind dit mooi hoor je kan het hebben…

idd, dat vest is echt te gek. ;o

ik zou gewoon niet teveel zwart dragen, maar; ik vind zelf eigenlijk zwart haar ook best mooi.! vroeger wou ik altijd zwart haar. ;p (nope,ikwasgeengothic)

Ik vind de kleur wel kastanjebruin, ik vind het een mooie kleur hoor! ö