HELP! grijze ontlasting

Okee, een best een vies verhaal, maaar sinds 3 dagen is mijn ontlasting grijs-achtig en vettig/kleverig, geen normale vorm maar meer klei-achtig dus en ruikt het niet normaal. Ook is het telkens maar een heel klein beetje, ik krijg alles er niet echt uit zegmaar :x waardoor komt dit opeens? Ik heb verder geen buikpijn of misselijkheid ofzo. Wel de dag daarvoor, 4 dagen geleden heb ik heel ongezond en vet gegeten en vooral ook veel. Ook heb ik toen van die praline-eitjes op met zon harde eetbare wit met zwart spikkels “schil”. Die schil maakte mijn hele tong en speeksel/mond wittig dus ik dacht dat die kleur daar misschien van kwam? Gewoon door wat ik heb gegeten? Maar is dat na 4 dagen niet al uit je systeem? Zou ik naar de huisarts moeten aangezien ik eigenlijk geen verdere klachten heb??

Thnxxzx

Ik denk dat je er verstandig aan doet om je huisarts even te bellen. Grijze ontlasting kan redelijk veel betekenen, bijvoorbeeld dat bepaalde organen (galwegen) niet correct meer functioneren. Misschien is het niks, maar de huisarts is er niet voor niets.

Jaa ik zou z.s.m. naar de dokter gaan. Alleen heb je nu pech dat t weekend is, ik hoop voor je dat t maandag al weg is. Ik zou ff op internet kijken, miss heb je een infectie

Okee dankjewel. Iemand ooit zoiets meegemaakt verder?

Dat kan wijzen op een ontstoken galblaas. Ik zou de dokterswacht bellen voor advies.

Ik weet één ding, het ligt niet aan de paaseitjes :cold_sweat: