Help! Goede stijltang gezocht!

Hey…

Ik heb een nieuwe stijltang nodig maar ik weet niet welke goed is of niet, ik kan wel 100 reviews gaan lezen, maar ik kan het ook hier vragen.

Dus, welke stijltang is goed, het liefst niet meer dan 30 euro. Ook moet het min. 180 graden hebben, want ik wil er ook krullen mee maken…

Dus, welke is een goede, welke heb jij?

Thnx. <3

Ik heb er 1 van carmen, ooit 2 jaar terug bij de blokker gekocht en hij is hartstikke fijn.
Dus gewoon even naar de blokker gaan, of naar de mediamarkt daar hebben ze vast wel een stijltang die jij goed vind! [=

Ik heb de Turbo Silk van ISO, is wel duurder dan 30 euro, maar ik kan je verzekeren dat het de beste is! Je kunt hem alleen kopen in HoogCatherijne in Utrecht! Deze stijltang is het geld zeker 100% waard

ik heb 1 van babyliss en 1 van de action. maar die kun je allebei alleen maar aanzetten en niet qua graden veranderen dus hier heb je niet zoveel aan.
al vind ik ze trouwens wel goed.

ik heb er een van de achtion, in een blauwige langwerpige doos zit ie en hij is ongeveer 8 euro. hij kan op 180 graden en volgens mij nog warmer, zit zo’n draaiknopjes geval op :stuck_out_tongue:
ik vind hem heel fijn!

Wow… Action stijltang… Ga ik eens voor kijken.
Ik had er eerst eentje gezien van Hair Essentials (Kruidvat) voor 7,50… Maar die kan maar tot 150 graden…

THnx!

ik heb er een van rowenta in samen werking met elite models(: haha hij is echt super fijn kan ook heel warm en hij was 20 euro volgens mij(:

Jaaa, die is fijn.

Chi stijltang
duur maar dan heb je ook wat

goede stijltangen zijn duurder dan 30 euro =O
als je echt een goede wilt, kies dan eentje die negatieve ionen heeft, met keramische platen
( dus geen keramische coating, want dat is alleen een laagje en slijt snel :wink: )
mijn stijltang is ookal helemaal versleten…
en de beste stijltangen zijn van chi =) alleen dan betaal je ook meer als 100…
smeer wel iets in je haar wat beschermd :wink:

Ik heb de pro ionic straightener van Carmen, kan tot 200 graden, warmt snel op en er zit ook een ionen schakelaar op :] Hij is ongeveer 35 euro

ja :stuck_out_tongue:
maar ik zou geen hele goedkope kopen waar niks bij staat over kermisch en ionen enzo…
dan is het gewoon een soort van metaal ding ofzo… :stuck_out_tongue:

mijn stijltang is de beste die ik tot nu toe heb gehad,
ik heb redelijk dik haar, en ik heb geen problemen als ik mijn haar stijl.
Ik heb de Rowenta CF7102, goedkoop trouwens, de mijne gekocht voor 23 euro.
het is ook een stijltang in samen werking met elite model.

GA.MA Tourmaline Laser Stijltang is goed, de Farouk Chi 3/4 ook maar de Wahl Cutek Straightener is ook fijn en goedkoper :grinning:

De keramische laag van m’n stijltang is er nogal afgegaan dus daarom zoek ik ook een nieuwe, weet iemand een goede stijltang met:

-keramische platen (geen keramische coating/laag)
-temperatuurregelaar
-ionen

Alvast bedankt! c: