Help, gesneden en mijn ma zag de wond.

ik zit in de nesten!!!
ik heb mezelf gesneden (expres) :open_mouth:
sorry dat et bij love en boys staat maar !!
mijn moeder zag mijn wond en wat moet ik nu zeggen!!
snel kmoet zo naar beneden !!
kheb eg een kut smoes en die geloofd ze nbiet hellup

Zeg de waarheid –

Oh gosh. Ehm ja, de waarheid denk ik. Waarom heb je jezelf gesneden, als ik vragen mag?

Waarom heb je je gesneden?
(Niet dat ik zin heb om dit serieus te nemen.)

Volgende keer een beetje een duidelijkere topictitel asjeblieft.
En, de waarheid.

Een beetje een droge titel maar zo is het duidelijk denk ik :stuck_out_tongue:

Ik geloof dit eerlijk gezegd niet, het komt gewoon erg ongelovig over.

Wat is je smoes?

Ik geloof het ook niet. En als het echt zo is: vertel gewoon de waarheid. Moeilijk hè?

Zeg dat je stiekem een tattoo had laten zetten, je er voor schaamde, en het toen weg hebt gesneden voordat zij het zag.

OF NEE
je had jeuk
en er was alleen een mes in de buurt =D

LOL xD

Of de butler heeft het gedaan.

Waarom heb je je nou gesneden dan? :’)

nee sirieus help!!
ze zij dat ze vanavond met me wilt praten :frowning_face:
sorry dat het nogal vaag was maar ik moest et eg snel typen…
nou het zit zo ik heb nogal veel problemen met mijn vriendin enz…
ze heeft het zwaar en is levensmoe :’(
alleen nu heeft ze verteld wrm ze dat is , ze is verkracht toen ze acht …
ik had het zo moeilijk met mijn gevoel dat ik mezelf ging snijden …
zij heeft het voorgesteld dit helpt erg tegen de stress …
het is nu meer een verslaving geworden alleen ik wil stoppen!
ik heb echt super veel aan mijn hoofd en wil graag in therapie maar van mijn moeder moet ik eerst haar alles vertellen maar dat wil ik niet!!
ik heb GEEN vertrouwen meer in haar :frowning_face:

pfff dat is er uit

je maar jij bent toch niet verkracht?
oke ik snap dat je meeleeft echt waar, ik leef ook altijd nét iets teveel met anderen mee
maar om me nou zelf te gaan snijden…?

in ieder geval: in therapie moet je ook alles vertellen dus dan maakt je moeder echt niet uit hoor!

hihi. Idd erg ongeloofwaardig (:

Dus. Omdat je er niet mee om kon gaan ging je jezelf snijden op advies van een vriendin? Aha, aha. Ik ben bang dat je toch in therapie zal moeten, vooral als het snijden een verslaving is geworden. Maar je moeder wil je alleen maar helpen, vertrouw haar.

Je vriendin is levensmoe ? mygod. als je 13 bent. lieverd dan kan je nog maar net een paar jaar lopen. hoe slecht is dat. en zeg gewoon tegen je moeder dat je alleen bij het emogroepje mag horen als je jezelf snijd. Jezelf snijden is echt zo iets slecht man ! ik snap niet waarom dat zo’n hype is geworden onder de brugklassers. misschien dat ze niet om kunnen gaan met wat meer vrijheid en door te snijden toch wat meer aandacht krijgen ofzo. Waarom in godsnaam ? zoek dan iets anders, drugs ofzo. kun je tenminste nog mee lachen

En daarbij: je dropt je verhaal hier wel op internet neer, waar random strangers het kunnen lezen en je wil het niet aan je moeder vertellen?