Heey ik heb dus bestwel hulp nodig met dit (; , ik mocht mijn zus haar ipod lenen en ik deed 'm dus aan toen ik thuis kwam (ze woont op zichzelf) en toen stond er zo van
No battery power remains Please connect to ipod to power.
Nu gaat het scherm dus gewoon niet uit. en ik heb m in de oplader gezet,maar er gebeurt niks…iemand hiermee ervaring of weet wat ik ermee doen moet??
Groetenxx
voor mensen dievragen watvoor ipod het is: Classic 2GB.
Heel lang de ‘uit-knop’ inhouden. Weet niet hoe dat werkt op zo’n ding.
Ik heb ook een classic. Waarschijnlijk is hij vastgelopen dat gebeurd bij mij ook wel eens.
- Zorg ervoor dat dat schuifje (toetsblokkering ofzo) open staat
- Nog steeds geen reactie: hou ongeveer 5 seconden lang de menuknop en de selectknop (het midden) tegelijk ingedrukt
- Als het goed is gaat hij nu resetten, de muziek staat er nog op hoor!
Oh dat heb ik ook wel eens gehad, toen werd ik helemaal gestresst, en kreeg hem ook niet meer uit. Na ongeveer een kwartier ging die vanzelf uit, dus misschien even wachten?
Eerst liep hij ook vast tijdens muziek spelen maar toen wist ik nog niet dat ik hem kon resetten dus toen wachtte ik altijd totdat de batterij helemaal leeg was. Dan ging hij ook uit. Maar aangezien jouw batterij al leeg is denk ik dat je hem gewoon moet resetten!
jaa hij doet het nu weer (: , alleen het rare is…hij resette uit zichzelf… ik heb 'm gewoon 15 minuten zo spacend gelaten. toen kwam ik terug om te kijken of ie het nu wel deed dus drukte ‘m aan…en was ie aan het resetten…achjaa apple is altijd een raar maar geniaal merk geweest (’: , achjaa hij doet het nu tenminste (:
Haha nouja of de ipod het zelf oplost of jij dat maakt ook niet uit! Gelukkig doet hij het weer
haha liefde voor ipods, ik heb nu nog steeds de 1e generatie Ipod Nano, en ik heb m heel vaak moeten redden door te resetten op gegeven moment, maar hij houdt het nog steeds uit!
Het enige jammere aan dat hele Ipod-concept is dat je hem niet zomaar bij een andere computer kan aansluiten en je er muziek op kan zetten… dan moet je gelijk al je eigen muziek wissen! … Maar… zodra die het dus niet meer doet, ook niet na een poosje aan de oplader gehangen te hebben: reset!
dat laatste is niet waar. je moet gewoon bij je eigen ipod instellen: handmatig muziek opzetten ofzoiets en bij itunes automatisch synchroniseren uitzetten en dan kun je gewoon zelf muziek naar je ipod slepen, al zo vaak gedaan bij andere
gewoon een tijdje laten liggen. gaat meestal vanzelf over