Help geheugenkaart zit vast!

omg kvoel me echt zooooo k*t
ik deed per ongeluk mijn micro sd kaart in de computer. (ik dacht dat die erin paste :pensive: maar hij was dus veel te klein) en nu zit dus muurvast! ik probeerde hem eruit te halen met een schuifklipje maar dat maakte het alleen maar erger! nu zit die en vast, en ik zie hem niet… dus nu zit die dus ergens helemaal achter in dat geheugenkaartschuifding… mijn ma vermoord me als ze thuis komt! iemand ideeën hoe ik hem eruit moet halen? =C erger kan het gewoon niet…

Pincet?

lukt niet… dat schuif ding is heeeel smal…

JE TITEL NIET IN HOOFDLETTERS DAT KOMT ZO SCHREEUWERIG OVER

en hou je computer op zn kop

Vraag aan je computer of die hem eruit spuugt.

nee geen idee, een hele dunne pincet?

haha srry ik stress nu een beetje heel erg xD
mijn pc kan hem niet uitspugen want je het is zo een waar je hem er zelf in en uit moet halen…

pak een schroevendraaier en haal dan ff snel je computeronderdeel eruit XD?

Ik vervolg niet doorduwen… je merkt toch wel als je een kaartje in een te klein gat duwt… zowiezo moet je voorzichtig met die dingen omgaan… dus je moet wel erg hard hebben doorgeduwd…
ik denk niet dat je er nog veel aan kunt doen, behalve kast uit elkaar schroeven ofzo mja of dat de moeite waard is… waarschijnlijk is die toch kapot

haha dat die kaart kapot is boeit me niet echt maar ik wil hem eruit hebben! ik durf mijn pc niet uit elkaar te halen xD (straks word het nog erger…) want verder doet alles het nog, maar ik zie dat kaartje ook niet meer in de gleuf zitten…

Kan je niet aan een van je ouders vragen of die hem eruit haalt?

ik ben de enige die met een pc kan omgaan xD maar ik vraag het zo wel ff aan mijn ma als ze thuis is… ze word wel super boos op me weet ik nu al :pensive:’

Mhaha, das klote :stuck_out_tongue:
Maar je kan er ook een computerman bij halen :grinning:
Als je zin hebt om daarvoor te betalen dan.

argh das altijd zo duur xD misschien kent mijn ma wel mensen die het kunnen fixen =D naja ik ga er in elk geval niet meer aan zitten, want tot nu toe heb ik het alleen maar erger gemaakt xD

:grinning_face_with_smiling_eyes: