Help, geen condoom

Help, mn vriendje wil het graag met mij doen (ik ook met hem) alln hij wil t perse zonder condoom doen.
En ik wil t alln met condoom doen maar hij beweert dat hij t in kan houden…

Nooit seks hebben zonder anticonceptie! Sowieso moet jij volgens mij nog eens heel diep gaan nadenken of je er al wel klaar voor bent. En ik ga er vanuit dat je dan tot de conclusie komt dat dat nog niet zo is.

Jammer voor hem, als jij met condoom wil doen jullie het met! Anders mag hij opflikkeren.

oke,
nou jij wilt t niet dus wat is t probleem

Als je vriend denkt dat hij het in kan houden, lijkt het me niet dat hij er klaar voor is.

Dat hij het in kan houden? Nou ik zou nog maar 2 tellen nadenken voordat je iets met hem zou willen doen.

DOE HET NIET ZONDER

Alsjeblieft, doe het niet, nooit zonder, dat van inhouden zijn altijd fabels! Het is niet dat hij minder voelt ofzo met! Dumpen als hij je eisen niet respecteert en toch eens nadenken of je er klaar voor bent? (Want als je dat echt bent ben je verantwoordelijk genoeg om niet op zulke domme dingen in te gaan).

Oh dat was bij mijn ex toch echt wel hoor!

Als je aan de pil bent, kan het gewoon zonder -let wel op voor SOA’s-.
Ben je niet aan de pil, ALTIJD met

Denk niet dat er een jongen bestaat die het op het hoogtepunt nog kan inhouden.

Ja die bestaan wel.

Dat zeg ik niet perse, maar zij zegt dat het niet bestaat. Sowieso moet je het altijd veilig doen.

Maar waarom zeg je hier dit, en hier dit:

Oke sorry dit is heel erg offtopic ofzo maar vind het gewoon raar sawry.

van voorvocht kun je ook al zwanger raken ook al komt hij niet klaar.
niet doen dus!

Jullie mogen beide wat meer inlezen over seks geloof ik… Je kan gewoon zwanger raken van voorvocht, oftewel je kan zwanger raken als je seks heb zonder condoom ook al trekt hij optijd in.

Gebruik dus gewoon een condoom, doe het absoluut niet zonder! Tenzij je aan de pil zit natuurlijk.