HELP! Gat in legging

Hallo,

Ik heb laatst een nieuwe legging gekocht (met rimpels, dus beetje opgepoft zegmaar).
Maar nu was ik laatst in het café en tikte een vriendin (per ongeluk) met haar sigaret op mijn legging. Oftewel, een brandplekje en nu in de vorm van een klein gaatje.

Nu mijn vraag: Hoe kan ik dit kleine gaatje nu weer mooi dicht krijgen?

xx

Niet.

Je kan proberen om er een stukje zwarte stof achter te zetten, maar mooi word het nooit denk ik.

Met naald en draad.

Ik doe het weleens met blanke nagelak, bij een panty helpt het wel. misschien bij een legging ook, maar denk het niet maar je kan het proberen!

Koop een nieuwe.

dat is dan dat je geen ladder krijgt, maar dat werkt niet bij een legging,
als je het dichtnaait word het niet echt mooi kun je doen!
en anders word het denk ik een nieuwe kopen!

Gewoon een nieuwe kopen :’)

je vriendin laten betalen?

dichtnaaien en dan haarlak op dat stukje spuiten zodat het niet zo snel meer kapot gaat.

Ik zou gewoon een nieuwe kopen, zoveel kost een legging nou ook weer niet.

Ik vrees dat dit niet te herstellen is, ik weet niet hoe duur de legging was, maar als het niet te duur was dan zou ik een nieuwe kopen (:

Een nieuwe kopen natuurlijk. Als je dat niet wilt kun je proberen ongeveer dezelfde stof te vinden en die er in te naaien. Dat heb ik ook met één van mijn leggings gedaan omdat die 50 euro kostte en het was best wel zonde :] .

nou zo’n gaatje vaneen sigaret is niet heel erg klein hoor, gewoon even groot als de sigaret zeg maar, heb t zelf ook best vaak haha!
maar je kunt t proberen mooi dicht te maken!

waarschijnlijk kun je hem wel gewoon dichtnaaien denk ik.

bij een panty kun je transparante nagellak erover heen doen, wat bij een legging denk ik niet werkt. Je kan hem proberen dicht te naaien met naald en draad maar ik denk dat je het altijd wel blijft zien. Ik zou gewoon een nieuwe kopen :wink: