Ik wil super graag wat bestellen van www.Forever21.com de verzendkosten zijn 6 euro dus die vallen wel mee, maar ik hoorde laatst via via dat iemand boven die verzendkosten absurd hoge invoerrechten moest betalen. Ik weet dat vroeger de verzendkosten van Forever21 heel hoog waren dat is nu veranderd maar misschien compenseert dat wel weer met de invoerrechten. Ik vroeg mij af of iemand ervaring heeft met bestellen van Forever21 het laatste jaar? dus niet daarvoor want dat is nu veranderd. Ik zou zo graag wat willen bestellen!
Ik heb eigenlijk geen idee. Zou ik ook wel willen weten
Ik heb een paar dagen terug wat besteld. Als ik het pakketje heb ontvangen laat ik het wel weten (:
Je hoeft geen invoerrechten te betalen, ze verzenden nu gewoon officieel naar Europa.
Ik heb een maand of twee geleden wat besteld, had het binnen een week binnen, is allemaal prima verlopen.
Hier zijn trouwens al aardig wat topics over.
Okey bedankt!! Ik had nog wel gegoogled om te kijken of er nog topics waren die hierover gingen die nog een beetje van dit jaar waren maar kon alleen maar topics vinden van 1 jaar terug! Maar bedankt ik ga binnenkort zeker wat bestellen!