help! films downloaden hoe doe ik dit?

[b]hee meiden,

kan iemand me helpen ? bestaat er een programma die alleen maar films kunt downloaden voor je ipod en waar je echt alle films op kunt downloaden?

• ook Nederlandse?

Xx
[/b]

eerst utorrent (dacht ik?) downloaden (gratis + makkelijk)
daarna naar thepiratebay.com en daar de films zoeken + downloaden

geen idee, zou ik ook wel willen weten :slightly_smiling_face:
upje voor jou!

Een paar kenissen van me gebruiken de site Views, de films zyn van goede kwaliteit, ze zyn ondertiteld en gratis te downloaden. Ik heb het niet op myn computer staan omdat ik niet weet waar ik het kan vinden… dat moet ik nog eens navragen. [: of kan iemand hier de link doorsturen?

1. Utorrent of bittorrent downloaden. (Werken allebij hetzelfde, allebij gratis. Als je niet kan kiezen, doe Utorrent maar :wink:)
  2. ga naar thepiratebay.com. Klik op Browse Torrents, dit staat iets boven het zoekvakje. En dan klik je op Handheld onder het kopje video.
  3. Zoek een film uit die je leuk lijkt, en probeer er een te zoeken met zoveel mogelijk SE, en zeker niet meer LE dan SE. (Als je op SE klikt bovenin, krijg je degene met de meeste seeders bovenaan, handig!)
  4. Lees voor de zekerheid nog even het commentaar wat onderop de pagina staat. Mensen zeggen het meestal als de film van slechte kwaliteit is.
  5. Klik op Download deze torrent. (Niet de grote groene downloadknop, dat is reclame)
  6. Dan moet je hem openen, hij opent m meteen in Utorrent als het goed is. Dan wacht je tot hij klaar is.
  7. Als hij klaar is, klik je er met je rechter muisknop op en open je de map, of je gaat naar de map waarin je hem opgeslagen hebt, en dan kun je m op je ipod zetten!