help! / facebook

ik heb geen abboneer button op facebook, hoe kan ik die krijgen?
kan iemand me aub helpen?
xxxx

Uuuh, geen idee?
Is er trouwens een manier om die stomme timeline te verwijderen?

http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/2743109_460s.jpg

Nee :slightly_smiling_face:

Heb jij er geen op je eigen profiel of bedoel je dat, wanneer je naar het profiel van je vrienden gaat, je er daar geen kan vinden? Het staat gewoon onder SUBSCRIBE en dat staat naast FRIENDS. En als je op subscribe klikt, dan kan je je daar abonneren op alles.
En op je eigen profiel kan je die natuurlijk niet zien, die knop.

Nee, FB timeline word binnenkort gewoon de “nieuwe” facebook dus je kan je er maar beter bij neerleggen.

ugh ik heb die timeline nog niet, maar ik vind hem verschrikkelijk vervelend.

Hebben jullie bij die timeline ook dat hij telkens weer naar boven scrollt, ookal wil ik naar beneden?

Ja, er zitten nog enorm veel fouten in.
Ook vind ik het belachelijk dat de omslag van enorme shitkwaliteit is, ongeacht de resolutie. Dus ik heb helemaal geen omslag.

ik had opeens TL gekregen echt balen me vriend nog niet…vind het niet handig en ook niet overzichtelijk…

aaah kan je die timeline echt niet verwijderen?! :frowning_face:
Ik vind het zo irritant, ik heb het per ongeluk aangeklikt…

Wat is d’r nou echt irritant aan?
Ik vind 'm veel fijner en mijn mening is dat mensen niet de moeite nemen om eraan te wennen.

Ik heb die timeline nog niet, maar ik vind 'm echt SPUUGlelijk, ofja, de omslag dan. Zo’n kut kwaliteit!

Als je er eenmaal aan gewend bent, kan die misschien wel fijn zijn.
Maar er zitten gewoon super veel fouten in, waardoor hij irritant is.

Wil je de timeline kwijt? → http://www.youtube.com/wa…r_embedded&v=AY02oqcUCv8#!

EDIT: mensen zien nog steeds je timeline, maar jij niet!!!

1. De omslag is leuk bedacht maar van shitkwaliteit
  2. Alle updates staan nu naast elkaar en onder elkaar wat er lang niet meer zo overzichtelijk uitziet.
  3. Er zitten veel fouten in, bekijk van een jaar terug en je ziet je updates van een uur terug.
  4. Bij foto’s staat er niet meer “instellen als profielfoto”
  5. Je kunt kiezen uit een mini avatar van jou of je hoofd gigantisch op facebook.
  6. Iets verwijderen gaat een stuk moeilijker, bij bijv. maps.
  7. Je moet de privacy weer opnieuw instellen want de helft staat automatisch weer op openbaar.
  8. alle snelle foto’s die je even snel wil posten komen gigantisch groot op je facebook te staan wat de boel nog onoverzichtelijker maakt.
  9. Alle oude zooi die jaren geleden hebt gepost komen nu weer boven water, zelfs de rare, beschamende en domme dingen en weten nu ook wat je de afgelopen jaren hebt gedaan. (Ja toen was je jonger dus het mocht.)
  10. Het word steeds moeilijker dingen prive te houden voor de buitenwereld. Ongeacht je alles op prive hebt staan is er veel meer te zien dan voorheen.
  11. Het lijkt nu op myspace, en daar ben ik weggegaan om meerdere redenen… 5 jaar geleden.

En ik heb de timeline al sinds begin december dus tijd genoeg gehad om er aan te wennen, en ik vind het nog steeds shit.