Lieve girlscene meiden,
Ik heb sinds anderhalve maand een super lieve vriend. Het is echt een schat van een jongen en ik hou van hem met heel mijn hart, omdat hij is wie hij is. Toch irriteer ik me ergens aan. Daar kan hij niks aan doen, want hij is wie hij is… Dus ik moet een manier vinden om er mee om te gaan.
Mijn vriend is erg lang. Nou is “erg” lang relatief. Maar hij is zo lang… dat wij iets meer dan een halve meter schelen. Hij aangesproken wordt als we door het dorp lopen, naar de kroeg gaan, naar de bios gaan, uit eten gaan, zelfs naar het park. Hij zit namelijk tegen de 2.20 aan. ( t was iets van 2.17, 2.18 ofzow? ik weet t niet meer… ) Hij torent overal bovenuit en soms voelt het alsof ik in zijn schaduw sta.
Elke keer als hij word aangesproken zit er meestal ook wel een seksueel getinte opmerking richting mij bij. “Dan heb je vast een lange slurf, vind zij vast erg fijn”. “Ze hoeft vast niet op dr knieën, alleen maar te bukken.”
Nou gingen we laatst naar een verjaardag. Zo’n verjaardag waarbij er zoveel awkward stiltes vallen, dat ze vanzelf niet meer awkward worden… Een typische meiden verjaardag van een vriendin. Helaas leek het alsof de meiden zich niet in mij interesseerde, maar alleen maar in mijn vriend. “Is z’n moeder ook zo lang?” “Hoe doe je dat met zoenen?” “Is hij dan ook heel sterk?” En nadat ik een stuk of 20 vragen over me heen heb gekregen, gingen ze allemaal om hem heen zwieren. Ik ben niet super jaloers weet ik uit vorige relaties. Maar ik heb nog nooit een jongen zoveel vrouwlijke aandacht zien hebben en het maakt me onzeker. Om met hem te praten… kan wel, maar hij kan er niks aan doen…
Iemand enig idee hoe je hier mee om moet gaan? Zijn er nog meer meiden die een vriend hebben die erg veel aandacht krijgt?
P.S. Ik haal dit topic weer leeg, omdat ik enig sinds toch wel bang ben dat hij erachter komt dat ik er een soort van mee “zit”.