Help! Extreem lange vriend.

Lieve girlscene meiden,

Ik heb sinds anderhalve maand een super lieve vriend. Het is echt een schat van een jongen en ik hou van hem met heel mijn hart, omdat hij is wie hij is. Toch irriteer ik me ergens aan. Daar kan hij niks aan doen, want hij is wie hij is… Dus ik moet een manier vinden om er mee om te gaan.

Mijn vriend is erg lang. Nou is “erg” lang relatief. Maar hij is zo lang… dat wij iets meer dan een halve meter schelen. Hij aangesproken wordt als we door het dorp lopen, naar de kroeg gaan, naar de bios gaan, uit eten gaan, zelfs naar het park. Hij zit namelijk tegen de 2.20 aan. ( t was iets van 2.17, 2.18 ofzow? ik weet t niet meer… ) Hij torent overal bovenuit en soms voelt het alsof ik in zijn schaduw sta.
Elke keer als hij word aangesproken zit er meestal ook wel een seksueel getinte opmerking richting mij bij. “Dan heb je vast een lange slurf, vind zij vast erg fijn”. “Ze hoeft vast niet op dr knieën, alleen maar te bukken.”
Nou gingen we laatst naar een verjaardag. Zo’n verjaardag waarbij er zoveel awkward stiltes vallen, dat ze vanzelf niet meer awkward worden… Een typische meiden verjaardag van een vriendin. Helaas leek het alsof de meiden zich niet in mij interesseerde, maar alleen maar in mijn vriend. “Is z’n moeder ook zo lang?” “Hoe doe je dat met zoenen?” “Is hij dan ook heel sterk?” En nadat ik een stuk of 20 vragen over me heen heb gekregen, gingen ze allemaal om hem heen zwieren. Ik ben niet super jaloers weet ik uit vorige relaties. Maar ik heb nog nooit een jongen zoveel vrouwlijke aandacht zien hebben en het maakt me onzeker. Om met hem te praten… kan wel, maar hij kan er niks aan doen…

Iemand enig idee hoe je hier mee om moet gaan? Zijn er nog meer meiden die een vriend hebben die erg veel aandacht krijgt?

P.S. Ik haal dit topic weer leeg, omdat ik enig sinds toch wel bang ben dat hij erachter komt dat ik er een soort van mee “zit”.

Ik zou al die flauwe opmerkingen over me heen laten komen. Jullie zijn nu anderhalve maand samen, dus iedereen ziet jullie voor het eerst samen als stel. Zo’n groot lengteverschil is blijkbaar interessant en een reden voor opmerkingen. Maar als jullie die lengte beide geen probleem vinden, zullen jullie dat onbewust ook wel uitstralen en dan is het ‘nieuwe’ en ‘vreemde’ voor de buitenwereld er zo af denk ik:)

maak je geen zorgen, wees blij met wat je hebt. :wink: trouwens, je hebt ook meisjes van 1.90 die danmet een een vriend van 1.65 lopen, dat is veeeeel erger ;p

@snoesepoeske. True :slightly_smiling_face: maar hij word ook door wildvreemde aangesproken op straat of in het park. En die maken de zelfde opmerkingen. ( alleen vind ik dat erg brutaal… )

@JustLikeTess Ik ben zeker blij met wat ik heb :slightly_smiling_face:

Tja ik snap heel goed dat die opmerkingen de hele tijd vervelend zijn, helemaal als ze ook nog seksueel getint zijn, dan zou ik me ook geen houding weten te geven. En die aandacht van andere meisjes is natuurlijk ook niet fijn, en ik snap wel dat je je daardoor onzeker over voelt. Misschien kun je het er eens met je vriend over hebben, niet zozeer omdat hij er iets aan kan doen, hij doet niks verkeerd en is nou eenmaal zo lang, maar misschien dat hij je kan verzekeren dat hij jou echt de leukste vindt en niks van die andere meisjes moet hebben? Dan voel jij je misschien ook wat zelfverzekerder in het vervolg (:

hoelang ben jij dan? wat is het grootte verschil?

Ik ben 1.68-1.70 (nooit goed laten meten )
Hij is dus 2.17-2.18 (iets in die richting )
Bijna 50 cm verschil dus.

@BlowmeAway
Dat is idd een goed idee :slightly_smiling_face:. Ik zal het er binnenkort met hem over hebben.

Mijn vriend is ook over de 2 meter (2.07 ongeveer) en ik ben 1.70, dus wij worden ook wel af en toe nagestaard op straat (vooral op vakantie haha)
Ik denk dat je opmerkingen het best kan negeren of met een grapje afdoen, maar ik zou het er zeker wel met je vriend over hebben, zodat hij weet dat je er mee zit.

Heet hij toevallig Casper? :wink:

Ot: hij zal altijd aangekeken blijven worden en zal echt niet krimpen dus aan die opmerkingen kan je niks doen. maar je weet dat ie alleen van jou houdt anders had hij geen relatie met je dus probeer je er niks van aan te trekken hoe moeilijk dat ook is…