help, ernstig geval voor mij!

hey meiden!

ik ben al een tijdje verliefd op een jongen van 17, en ik ben zelf 15… hij vertelde me dat hij een groot geheim had en dat niemand het wist. dus ik maakte me meteen zorgen omdat ik gewoon dacht dat het echt erg zou zijn enzo. naja hij vertelde mij dat ik het kon raden, dus ik vroeg waar het over ging. toen vertelde hij duidelijk dat het over: dé ware, dé nummer 1 gaat… dus ik dacht meteen aan zoenen, en vroeg me dus af of hij wel ooit ontgroent is, dus ik had het gevraagt. en het is ook écht zo. maar ik was dus helemaal teleurgesteld dat hij mij niet leuk vind enzovoort… en hij vertelde daarna super snel daarachteraan dat zijn gevoel zegt dat ik de ware voor hem ben. maar hij is nog niet ontgroent, en ik weet niet wat ik hier over moet denken… hem ontgroenen? help! straks gaat het helemaal fout enzovoort :frowning_face: ik weet niet hoe ik dit moet gaan doen, ik ga een keer met hem afspreken maar ik weet niet hoe hij dus gaat reageren enzo… maar ik wil nog niet zoenen :’) ben raar he dat weet ik haha. dat wil nooit op de eerste afspraakje enzo… TIPS ZYN HARD NODIG, IK WIL VOLGEND WEEKEND MET HEM AFSPREKEN EN IK VIND HEM ZÓ SUPERLEUK!

:astonished:

Dan zeg je dat tegen hem. Als hij jou ook leuk vind begrijpt hij dat.
En anders is het een kwal.

Als hij je wilt zoenen moet je gewoon zeggen dat je het niet wil.
Wacht het gewoon af tot volgende week.
En je doet het heus niet verkeerd hoor.

Hoi,
Ik heb er zelf ook geen verstand van hoor,
maar wees gewoon jezelf, en als je niet wilt zoenen, doe dat dan niet!
Dat komt vanzelf wel hoor!
Maak gewoon veel plezier!
succes!
xx

Jij vindt hem héél leuk, hij vind jou heelheel leuk. Afspreken kan dan geen kwaad toch?
Als je nog niet met 'm wilt zoenen op je eerste date, hoeft dat toch niet!
Je kunt eerst kijken tijdens dat afspraakje of jullie elkaar écht leuk vinden. Zoenen kan altijd nog als jullie elkaar zien zitten!

veel plezier & succes!

Dan zoen je toch gwn niet?!
Als hij echt op je is dan zegt hij niet: “Goh wil je niet zoenen dan hoef ik je niet meer”…
Dus laat het gwn op je af komen ^^
Veel Suc6 en veel Plezier ;p