Help: Enquête verspreiden?

Helleu!
Als vervangende opdracht (i.p.v. mijn snuffelstage (stage was op het laatste moment afgezegd)) moet ik een enquête verspreiden - helaas ben ik hier op het laatste moment achtergekomen aangezien ik de opdracht pas vandaag kreeg en het overmorgen al af moet zijn. Dat zou niet zo erg zijn als ik niet minimaal 25 werknemers zou moeten interviewen!

Hebben jullie misschien ideeen over hoe ik mijn enquete het snelst kan verspreiden?
(Ik verstuur het al via de schoolmail en ik heb al mijn moeder gevraagd of ze een paar van mijn formulier naar d’r werk mee kan nemen en ik drop vanavond nog een briefje met het linkje in mijn buurt!)

Dit is ook mijn vraag :slightly_smiling_face:

Maar school heeft jou de opdracht zo laat gegeven? Dan moeten ze ook meer tijd geven om die opdracht te laten uitvoeren.

Het is een hele vage opdracht (sawry) maar ik moet dus gewoon op mensen af stappen die blijkbaar een (bij)baan hebben en hopen dat ze mijn vragenlijst in vullen (het gaat over arbeidsomstandigheden shizzle). Het maakt niet uit in welke sector ze werken o.i.d.

Dit vind ik dus ook omdat ik er echt niets aan kan doen dat mijn stageplek op het laatste momet heeft afgezegd. En het enige wat ik had meegekregen dat je een vervangende opdracht zou krijgen maar niet wat de opdracht precies inhield dus ik heb nooit de kans gehad om me te voorbereiden. Nu moet ik dus 25 ingevulde enquêtes hebben op de een of andere manier :’)

Er is trouwens een vraag verkeerd. Er staat iets over of ze dingen hebben gedaan om stress te verminderen en daar kun je ook nee of weet ik niet invullen. Maar je móet de vraag invullen ‘zo ja heeft dat positief of negatief voor u gewerkt’. Dus ook als je nee invult moet je die invullen en dat klopt niet,.

Maar misschien kun je ook naar de dichtsbijzijnde supermarkt vragen en aan de leidinggevende vragen of er aan de werknemers gevraagd kan worden of die hem invullen?

Ik zit in de bibliotheek dus ik ga ze sws uitprinten - dan kan ik gelijk een rondje supermarkt doen (bedankt voor de tip trouwens)

Ah ik zie de fout nu ook maar ik kan het niet aanpassen shitzooi :’(

Edit: Oh ja en bedankt dat je het op z’n minst probeerde in te vullen ^.^

evt zou je de link ook op fb kunnen posten

Facebook inderdaad, je hebt vast wel werkende mensen in je timeline toch?
En ga anders bij de supermarkt staan? Daar komen ook veel werkende mensen :stuck_out_tongue: Vooral rond een uur of 5 smiddags.

Yesh ik heb hem verbeterd (hallelujah) en ik heb op fb gepost (whoop whoop). Bedankt voor alle hulp dames ^.^